Sana Yanarım 11
*bu satırlar yüreğimin sessiz çığlıklarıdır ve ancak sen gelince, sevginle son bulucaktır...
ne kadar arzu etsemde, buluşsamda aynı hayallerde seninle, bana yetmiyor... sevdamla çoşan hayallerimi frenlesemde, her seni anımsadığımda tükeniyor nefesim, duygularım hırçınlaşıyor...
her anım seninle dolu; baktığım her mavide, soluduğum her nefeste, düşüncelerim tümünde, kaybolan ümidimde bile senden hatıra kalan sahneyi yaşıyorum...
biliyorum sevdamın büyüklüğünden olacak, yanlızlığıma sebep olan "yokluğunun" açtığı boşluğu kabule zorlanıyorum... yalvarıyorum gel, sar beni her zamanki gibi, titriyen gölgemle birlikteyim, seninim...
bunu bilmek değil işin aslı, kabul edememektir bana yaşattığı sana mahküm duygularımın sancısı... bazen boş veriyorum artık, bir sonraki an ne olacaksa olsun dercesine kendimden sana kaçıyorum...
her bakışınınn tenime dokunuşu, kalbimin titreyişleri, hecelerimin buruk dansı, hayallerimin sonsuzluğa sarmaş dolaş sana uyanışları... işte sana tarife zorlandığım, bir türlü kavusamadığım sevdamsın benim...
seni andıkca bağrım yanıyor, hasretin dilim dilim boğazıma düğümleniyor, ecelsi terlemeler yüreğime akıyor... ben artık beni tanıyamaz oldum, bana neler oluyor...
sana yansamda, seni ölesiye sevsemde, sensiz bir hayatı hayel bile edemiyorum... sen gelemesende ben sendeyim... bazen zamanı unutup, hasretinle sevdamı yoğurup her şeyden uzak seni sende yaşıyorum...
ben korkmadan sevmek istiyorum, acı çekmeden sevilmek... düşünmeden mutlu olmak istiyorum ve mutluluğuma "yalnız" ve sadece seni ortak istiyorum...
ne olur korkularımı al götür bilinmez uçurumların en kuytu köşelerine... ve ben yatayım dizlerine, hic bir sey olmamış gibi seni sevmeye, seyretmeye devam edeyim yine ...
*gözyaşlarımda mührüm oluyor bana sarılışların, gizemli bakışların, özlemle beni okşayışların... (devamı var)
___
Şahinde Hülya Kahraman / 14.3.2009
YORUMLAR
sana yansamda, seni ölesiye sevsemde, sensiz bir hayati hayel etmeye bile korkuyorum... sen gelemesende ben sendeyim, bazen zamani unutup, hasretinle sevdami yogurup her seyden uzak seni sende yasiyorum...
-ben korkmadan sevmek istiyorum, aci cekmeden sevilmek... düsünmeden mutlu olmak istiyorum ve mutluluguma ’yalniz’ ve sadece seni ortak istiyorum...
-ne olur korkularimi al götür kaybolmus, bilinmez ucurumlarin kuytu köselerine... ve ben yatayim dizlerine, hic bir sey olmamis gibi seni sevmeye, seyretmeye devam edeyim yine ...
*gözyaslarimda mührüm oluyor bana sarilisin, gizemli bakislarin, özlemle beni oksayislarin...
DOST
bu güzellik
hep devam etsin
...
ben korkmadan sevmek istiyorum, aci cekmeden sevilmek... düsünmeden mutlu olmak istiyorum ve mutluluguma ’yalniz’ ve sadece seni ortak istiyorum...
-ne olur korkularimi al götür kaybolmus, bilinmez ucurumlarin kuytu köselerine... ve ben yatayim dizlerine, hic bir sey olmamis gibi seni sevmeye, seyretmeye devam edeyim yine ...
*gözyaslarimda mührüm oluyor bana sarilisin, gizemli bakislarin, özlemle beni oksayislarin... (devami var)
Hülyacığım yüreğine sağlık canım arkadaşım yüreğinden geldiği gibi yazmışsın.kutlarım.acısız sevgi olmaz o zaman sevda olmazdıKkeremler Aslılar Ferhat veŞiirinler acı çektiler yinede kavuşmadılar,dilerim güzel arkadaşım sen acı çekmezsin.devamını sabırsızlıkla bekleyeceğim.kalemin susmasın yüreğin susmasın,sevgin daim olsun vuslata erersin inşallah.seni çok seviyorumallaha emanet ol.sevgilerimle.**********10 YILDIZLI PUAN.
Yardan ayrılığın acasını ne olur bu kadar güzel yorumlama ayrılk ölümün daha beteridir bin defa ölür yardan ayrılan yüreğindeki yangının dinmesidileğiyle canım
*bu satirlar yüregimin sessiz cigliklaridir ve ancak sen gelince, sevginle son bulucaktir...
-ben korkmadan sevmek istiyorum, aci cekmeden sevilmek... düsünmeden mutlu olmak istiyorum ve mutluluguma ’yalniz’ ve sadece seni ortak istiyorum...
çok güzel di ,dileklerin gerçekleşir umarım.yüreğine sağlık sevgili hulya