- 790 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
RESİM SERGİSİ VE KİTAP TANITIMI, İMZA GÜNÜ… (Makalelerim)
DENGE
Söke Şairler ve Yazarlar Derneğimizin üyeleri olan; Didimli Ressam, şair Ahmet ÜNAL ile Denizli’den öykücü ve şair Hüsamettin TAT ‘ın Söke Fatma Suat ORHON Müze ve Sanat evinde sergileyecekleri, yakma resim ve imza, kitap tanıtımıyla ilgili 5 günlük ortak etkinliğinde, bu iki güzel insanı yalnız bırakmayalım.
Değerli hemşerilerim ve sevgili okuyucularım. Bugün sizlere; Söke Şairler ve Yazarlar Derneği’mizin 2 üyesi olan, iki güzel insandan söz edeceğim…
Didim ilçesinden “YAKMA RESİM” sanatçısı ve şair Ahmet ÜNAL ile Denizli ilinden öykü yazarımız ve şair Hüsamettin TAT birlikte, ortak bir sergi açmayı kararlaştırmışlardır. 07 Nisan 2008 tarihinden 12 Nisan 2008 tarihine kadar 5 GÜNLÜK bir zaman içinde, Söke Fatma Suat ORHON MÜZE ve SANATEVİ’ nde bu ortak etkinliği düzenlemişlerdir.
Bu ortak etkinlik o7 Nisan 2008 Pazartesi günü saat: 17.30’da Söke Fatma Suat ORHON MÜZE ve SANATEVİ’ nde açılış yapılarak başlatılacak-tır. 12 Nisan 2008 tarihine etkinlikleri devam edecektir.
Tüm Sökeli Sanatseverlerin, yapılacak bu etkinlikler boyunca sanatçıları yalnız bırakmamalarını diliyor, rica ediyorum.
Türk Milleti olarak özümüzde var olan sanatseverlik hasletimize kulak verip, bu sanatçı kardeşlerimizi yalnız bırakmayacağınıza, bugünden inanıyorum… Böyle günlerde sanatçılarımıza sahip çıkmazsak, yardım etmezsek, yanlarında olduğumuzu gösterip, desteklemezsek, ulusumuzun kültür ve sanatına kim sahip çıkacak!?
Yeni kuşaklara; bu kültür ve sanat zenginliğimiz nasıl ve de kimler tarafından taşınacaktır !? Birbirimize en çok sahip çıkıp destekleme ihtiyacı duyduğumuz, birlik ve beraberliğe ihtiyacımız olan bu günlerde, lütfen buna ve bu gibi seslere kulak verelim. Bize bizden başka, kimler sahip çıkar ki…!?
Tarih bize acı bir tecrübe ile onaylatmıştır ki; “TÜRK’ÜN, TÜRK’TEN BAŞKA DOSTU YOKTUR…” Olmamıştır… Olmayacaktır. Bu, unutulmamalıdır.
Suat TUTAK
04.04.2008
RESİM SERGİSİ VE KİTAP TANITIMI, İMZA GÜNÜ… (Makalelerim) Yazısına Yorum Yap
"RESİM SERGİSİ VE KİTAP TANITIMI, İMZA GÜNÜ… (Makalelerim)" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.