- 1275 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
FINDIĞIM BENİM
Bizim evde 4 mart 1988 yılında küçücük(el kadar)bir fındık dünyaya geldi..
Evin en küçüğü ve kendide çok küçük olduğu için babası hep fındığım derdi..
O kadar tatlı bir kızdı ki herkesi kendini sevdirmek isterdi…sevmeyenin bile sevesi geldi..
Bir bir de baktım ki kocaman kız oluvermiş..nasıl geçti o yıllar hatılamıyorum..
Balık burcu olduğundan mıdır bilmem çok duygusaldı..narindi..hepimiz üstüne titrerdik..
Birimiz kaşlarımızı çatsak hemen ağlardı..odasına giderdi..onun gönlünü almak kolay değildi..
Babasının dikencik kuşum dediği nazlı meleğim,fındığım büyüdü de üniversiteli oldu..
Büyürken ailesini çok düşünen meleğim,harçlık istemek için ‘’paran varsa anne’’diye söze başlayan fındığım benim …verdiğim parayı çekine çekine alanım..
Hala ailesini düşünüp tutumlu hareket ederek, ailemize katkıda bulunan kızım benim..
Karşısındaki insanı incitmek istemeyen onun yerine kendini inciten iyi niyetli kızım..
Elindeki bir lokmasını başkalarıyla paylaşmasını bilenim.. iki yıldır doğum gününde ayrı kaldık…alışmışlık çok zor inan..ilk başlarda sensizlik çok zordu ama alıştım artık..
Senden ayrı kalmak,doğduğun günü ayrıca anmak çok zor biliyorum..ama kendimi rahatlattığım tek konu okumakta olman..mesleğini eline alınca daha çok beraber olacağımızı düşündüğüm için katlanıyorum sensizliğe bebeğim..en güzeli eşinin eline bakmayacak olman.
Ekonomik özgürlüğün olması..kadınların ikinci planda görülmek istendiği bir zamanda kendini iyi derecelere getirmen tek dileğim…sen akıllı bir kızsın..ben sana güveniyorum fındığım benim..vatana millete hayırlı bir kişi olacaksın..tanrım seni kem gözlerden korusun meleğim..iyi niyetli insanların kalmadığı şu zamanda kimselere güvenilmeyeceğini sende biliyorsun..kendini mukayet ol canım benim..ileride her şey bulabilirsin ve yaşayabilirsin..ama geçmişi geri döndüremezsin..keşkelerle dolu bir hayat sürmemen için kendini güvenerek,kararlı hareket etmeni isterim..her istediğini yapman önemli değil,yaptığın şeylerin arkasında durman çok önemli meleğim..ağzımdan çıkan her kelimeyi dikkate aldığın için sana binlerce teşekkür ederim canımın içi…gurur-kibir bilmeyen,tevazuyu elden bırakmayan güzel gözlüm sen zaten her şeyi bilirsin..bilinçli hareket edersin..benimkisi sadece hatırlatmaktı..(ben senin kızınım anne dediğini duyar gibi oldum..)
Fındığım iyiki doğurmuşum seni..iyiki sonradan katıldın aramıza…her çocuk nasibiyle doğar derler ya,artık inanıyorum..sen bol bol nasip getirdin bize tatlım..seni seviyoruz bebeğim..her ne kadar ayrı olsakda kalbimiz hep seninle..hepimiz seni öpüyoruz..
Doğum günün kutlu olsun…
Nice sağlıklı,başarılı ve mutlu yıllara fındığım…
Annen
Sıdıka emek
04-03-2009
Sen bizim için hiç büyümedin fındığım...