- 1057 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Yarının öncesi
İnsanoğlu çıkarı uğruna herşeyi yapmalımıdır, ya da her şeye susmalımı ? Yaşamızsanız görmüşsünüzdür, her doğru her yerde söylenmiyor. Oysa yaşamak, tat almaktır olaylardan ve beraberinde getirdiklerinden. Bazan susmak gerekir kırmamak, kırılmamak için. Mutsuzluklarınızda ve yoksulluğunuzda mı yaşamak istersiniz. Yoksa kabullenip "ne suya ne sabuna" dokunmazın felsefesiyle, kendi yaşamınıza tutsak, çevrenize bükülgen mi olmak istersiniz ?. Her ikisi de değil sanırım. Hayatın ortak paydalarında birleşip, insana olan sevgi ve saygıyı daim kılmak esas olan. Bu uğurda eza çeker saygıyı kazanırız. Saygı gösterdiğiniz sürece, karşılığını almalısınız. Sevgi emek ister, ha deyince olmuyor. Aşk yalan, çünki karşılığı yok. En güzeli sevda, seviyor ve seviliyorsun. Yanında mutlak saygısı oluyor, koruyucu bir kalkan gibi.
-İnsana yatırım yapalım, sermayesi saygı ve sevgi. Karşılığı farkedilmektir. Farkedilmek hayatın şevkidir. Farketmek her insana özgü değildir. Çevremizde de sayıları pek azdır. Ya siz emek sarfedeceksiniz, ya da allahın özel yaratmış kullarından olacak O, farkeden !.. Tanrı’nın özelidir onlar. Doğuştan yeteneklidirler. Gönül gözleri vardır, derinden bakarlar. Yüreğinizi görürler. Bulundukları ortamın aurası değişir, pozitif düşünceler sarar her yanı.
-Yarınlara yatırım yapalım gelin, bu günü ve insanı farkederek.
-
eyüp Demirci
13.03.2009
saat : 23.30
YORUMLAR
"Hayatın ortak paydalarında birleşip, insana olan sevgi ve saygıyı daim kılmak esas olan. Bu uğurda eza çeker saygıyı kazanırız. Saygı gösterdiğiniz sürece, karşılığını almalısınız."
Bunu başardığımız zaman zaten her şeyi başarmış olmayacak mıyız? İnsana yatırım yaptığımızda geleceğe yatırım yaptığüımızın farkına varmayacak mıyız?
Güzel bir yazı idi. Okumakta geçiktiğim. Saygılar yüreğinize
gönül gözü kullardan olmak.......sen ve senin gibiler ....bu kainatta o kadar azki...insana yatırım yapalım....günbegün İLİŞKİLERDE.. erozyonun en fazla...uğradığı....yaşadığımız bu zamanda....çıkar ve yalakalığın....hükümran olduğu.....bu zamanda.....öyle zorki dost öyle zorki....çok hoş bir yazıydı.... geçte olsa....okudumya ........sevdiklerinle sevdiğin günler geçir can dost sevgilerimle...
-İnsana yatırım yapalım, sermayesi saygı ve sevgi. Karşılığı farkedilmektir. Farkedilmek hayatın şevkidir. Farketmek her insana özgü değildir. Çevremizde de sayıları pek azdır. Ya siz emek sarfedeceksiniz, ya da allahın özel yaratmış kullarından olacak O, farkeden !.. Tanrı’nın özelidir onlar. Doğuştan yeteneklidirler. Gönül gözleri vardır, derinden bakarlar. Yüreğinizi görürler. Bulundukları ortamın aurası değişir, pozitif düşünceler sarar her yanı.
-Yarınlara yatırım yapalım gelin, bu günü ve insanı farkederek.
Umarım farkeden kullardanız.. bu ne kadar hoş bişi düşüncesi bile güzel..ve gönül gözü açık kullardan olabilmek..keşke olabilsek..sevgiye sevdaya.hoş görüye pozitif düşünceye dair çok çok güzel bir yazıydı..keşke dahada uzun olsaydı..kutlarım ..saygılar selamlar..
//İnsan ve doğa
Karmaşa ve zaman
Bu amansız akış içinde
Kadın ve erkek de anlamlaşacak kendi derinliği kadar
Ateşli duvarları çatlatan
Yalnızlıklara serpilen o bir damla serinlikte
............
Bunu biliyor olmanın
Bunu derinden duyuyor olmanın
Bunu bir başka türlü yaşamak istemenin bilinciyle
Yaşam denilen her bir zerreye göz kırpmalı gülümseyerek bir kez daha//IA
Yazınızı tuhaf bir duygu içinde kendi içsesimi dinler gibi okudum.
Ve yazdıklarımdan bir pasaj kondurmadan edemedim üstüne
Sanki sözcükleriniz ben susup yorulduğumda
sizde dillenip şekilleniyor gibi
Dünü
Bugünü sorgulayarak yarınlara ışık tutabilen insanca düşünmelerinize saygıyla.Işıl Aksoy