NOKTA
Tam ortada bir nokta,etrafı virgüllerle kaplı,
seçilen hedef belli...nokta...
Hedefe yani noktaya varabilmek sadece virgüllerden geçiyor,ne başka bir yol nede başka bir kapı...
zaman değerli,
zaman kıymetli,
zamana dur demek zaman içerisinde zamanı yitirmektir...
Bunu bilen zaman değerini artırdıkça artırıyor...
çare... ölçüp, tartıp, eğriyi büğrüyü bilip,yanlış adımlardan, yanlış hedeflerden uzak durarak zamanı kazanmaktır.
boş hülyalar,
boş arzular,
boşa düşürür beşeri...
ispatlanmayan söze,gözlerden dökülmemeli yaş,değerini yitiren damlacıklar gün gelir akmaz olur,kupkuru daldan medet beklemekise aptallık olur...
akıl uçmuş,
akıl yitirilmiş,
akıl sönmüş,
akla ne hacet gönülde çizilmişse hedef...
Gül sevdayı muhabbet ise gönül dermanın yoludur.
Hedef çizilmişse nokta uzakta degil yanı başındadır...
YORUMLAR
"""Hedefe yani noktaya varabilmek sadece virgüllerden geçiyor,ne başka bir yol nede başka bir kapı..."""
Allah'ın rızası ve sevgisi, Hz.Peygamber (s.a.v)'in sünnetine uymakla elde edilebilir. Bir mü'minin en büyük ideali, kendisini Allah'a sevdirmektir. Yani O'nun rızasını kazanmak, gadabından korunmaktır.
Güllerin efendisine muhabbet imanın şartlarından biri, hatta imanın direği.. O (SAV) her zaman yanımızda olsun, şefaatine nail olabilmek temennisiyle..
Sevgilerimle, hürmetler...