- 482 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
IKI DEVRIK KADINIZ SENINLE
Burasi ikimizinde en sevdigi yerdi bu ulkede,uzun zamandirda gorusememistik.golun karsi yakasinda ben diger yakasinda o,beni gormedi henuz,seslenmedimde.Biraz yuruyerek yan tarafindaki banka oturdum,yine gormedi.Hirkasini uzerinden cikarip yere yayip uzerine oturdu.Yaninda hep kucuk kirmizi bir kurabiye kutusu ve baliklar icin ekmek getirirdi bu kez unutmustu sanirim.Cantasindan bir kitap cikardi ,okumadi,iki resim aldi sayfalarin arasindan ve cantasina bir kez daha uzanip bir ayna.Seslenmek istedim ,Carinna merhaba!Izlemeyi yegledim,neden bu kadar durgun ve suskundu? Resmi aynaya tuttu aynayi sonra kendine,neler oluyor Carinna.Makyaj cantasida cikmisti o arada,portakal renkli herzamanki ruju,allik ve goz fari.Carinna makyajsiz cikmisti yada birini bekliyordu onemseyen.Resmi tekrar aldi, uzun uzun bakarak yine aynaya sonra aynayi kendine cevirdi.Kimdi resimdekiler?Aynayi yere birakip rujunu arkasindan alligini ve gozlerine farini surdu.Bunlari yaparken neden aynayi kullanmiyordun ki Carin? Hem rujunla farinda uymamisti,merak etmiyormuydu makyajinin nasil durdugunu,ustelik rujunun dudaklarindan tastigini?Yakici bir gunes olmadigi halde basindaki sapkayada bir anlam verememistim.Ahh Carinna farkettin sonunda izlendigini.Basini hafifce sallayip kucuk bir goz isaretiyle hafif yana kaydi.Herzamanki merhabasindan farkliydi ama.Benimle konusmasini severdi oysa.Kendisi bu ulkenin vatandasi oldugu icin dil konusunda cok yardimci oluyordu bana.Bazen tikandigim yerlerde,kucuk bir gulumsemeyle dalga gecer,yanlislarimi duzeltir sonra beraber gulerdik.Ona ilk ogrettigim turkce kelime -arkadas ve anne-olmustu.Hizli adimlarla yanina yaklastim ,ahh Carinna ahh! Topraga civilenmistim,ellerim hareket etmiyordu,soludugum hava belli bir noktadan sonra icime akmiyordu sanki.Nefes almam gerek ve su icmem.Carinna -arkadasim Carin- neler olmustu sana? Nerede cam yesili gozlerin,altin saclarin,tenin kaybetmis bugday rengini?Ben cok kolay aglardim oysa,gozlerim nerede Carinna?.Ayna,resim,makyaj,simdide elime uzattigin bu peruk.Yapma guzel arkadasim,taramami benden isteme.Gormeseydim seni keske,ne vardi sanki seni izleyecek.Gulumseme Carin!ben cok kolay aglardim bilirsin.Hem o elindeki perugun rengi sana uymuyor ustelik rujunda dudaklarindan tasmis!Ellerim usuyor,icimde hissetmedigim nefesim simdi can alici ruzgar gibi basimda ugulduyor,hangi dilde konusayim seninle,gozlerime bakma? Bu kadar kisa surede nasil becerdin bu kadar kotu olmayi? Hani soz vermistik hastanede tanistigimiz gun-olume karsi duracagimiza- yalnizim Carinna,bak baliklar da geldi ekmek atalim onlara.
Uzun uzun konustuk,Carinna ,ben ve baliklar,gorusmedigimiz gunlerin anisina.Gogus kanseri teshisiyle,ayni odadaki uzun arkadasligimiza,ne cilgin ve deli hastalardik Carinna.Anlatamadiklarimda vardi ona,uzun zamandir aramadigimdan sikayetci oldu biraz.Simdi anlatsam ne farkederki,senin yasadiklarinin yaninda.Haklisin Cari!
Hadi Carinna hastaneye gidelim,bir suru guller alip yatttigimiz yataklara birakalim,bir daha gelmemecesine.Yine guluyorsun butun bilmisliginle,yanlis cumlemi kurdum,sen anladin yinede.Kalk Carinna,bu yapay golun iki devrik kadiniyiz seninle,gelmeyelim bu gole bir daha.
Bu hastanede tanistik ve oradan yolcu ettim seni,ben verdigim sozu hala tutmaktayim ,-olum rakip gormedigi surece yasamimi-Gol,baliklar ve ben,ozlendigini bil CARINNA!
2008 ANNEM GIBI SEVDIGIM CARINNA YA!
DENIZ
YORUMLAR
Kaybettiklerimizdir elimizde olanların kıymetini bildiren. Bazen de isyandır, nedenlerini sorgular, hakkımız olmayan bir hayatın neden bize bahşedildiğini anlamaya çalışır ama başarılı olamayız. En iyisi elimizde var olanların değerini bilmek sanırım. Ya da belki de soluduğumuz bir zerre havanın bile hakkını verebilmek layıkıyla.. Sevenleriniz ve hayata kattığınız sevinçler daim olsun şu bir göz açıp kapamalık dünya da.. Sevgilerimle..