- 816 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DUSLERIMIZI IZLEMEK…!
Yasamin en zor anlarini kiymetli hediyelerini son ana sakliyarak korkmayin ve ne yapiyorsaniz kendiniz icin yapin birileri uzulup birileri sevinecek hesabi olmadan ..Hayal edebilecegimiz kadar ozguven ve hayallerimizin pesinden gitmek,bilinmeyenlere adim atmaktan cekinmeden kendimize guvenerek ,Yasanmis anlari bir dus deryasi gibi gorup gercege dondurmenin yine kendi ozguvenimizle bagdastigini unutmayin ! Cunku hic kimse mukkemmel degildir herkesin kendince bir acik yani vardir ama yeni umutlar kesfetmek ,yeni mutluluklar yasamak ,amaclarimiz ne olursa olsun mucadele etmek .ve her basarisiz seyin ardindan daha cok hayata duslerimize sarilarak her aldigimiz yaradan sonra gulumsemek ..!Bazen kendimizi kandirarak dusle gercegi ayirt etmeden iste o zaman herseyi yeniden insa edip karsimizdakilerini sorgu edip kac defa hakli olup haksiz oldugumuz konumlari dusunmek .. Sevmek delice sevmek sevgiliyi bir cicegi anayi babayi dunyayi sevmek duslemek en kotu anlarda konusamadan anlatmak her gune yeni bir ad vererek yasamak umutla amacla var olan sevdalara dus kurmak ve duslerimizi izlemek ardindan gitmek ..
GUL OZCANLI..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.