- 957 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GÖZLERİNDEN ÖPMEK HÂYÂLİMDE BİLE YASAK
Gözlerinden öpmek hâyâlimde bile yasak…Seni çıkmaz yollardan döndürüp aşkıma sarmak bile yasak…Kahrolası işkenceler içinde ellerinden tutup geleceğimize yaslanmak bile yasak…Şimdi ne doğru,söyler misin?Sen?Ben?Sensizlik,bensizlik?Ne doğru sevgilim susmasana söyle!Ben seni severken sen yoksun,ben seni isterken sen bir başkasını istiyorsun şimdi ne doğru?Yalanlardan çıktık mı ki sevgilim?Sana bu kelimeyi söyleyebilmek için dünyayı durdurur,her şeyi yeni baştan başlatırdım,tek bir “sevgilim”kelimesi için…Sana sarılmak bile yasak,dokunuşlarını hissetmek,gülüşlerine eşlik etmek…Sesini duyup kahkahalarımla eşlik etmek…Seni senden çalmak bile yasak,yasak işte yasak!Sana hep kendimi bir de içimdeki seni anlattım durdum,ona da mı inanmadın güzel gözlüm,şirin sözlüm ona da mı…?
Peki buna inanır mısın?Şimdi inanır mısın?Seni çılgınca,ölürcesine çok seviyorum…Seni gerçekten gerçeklere sarılmayı dilemeyecek kadar çok seviyorum sadece gerçeğim sen olursan o gerçekleri kabul edebilirim…Seni yokluğunda varlığına kapılmayı dileyecek,varlığında yokluğunu arayacak şiddette acıyla karışık bir tebessümle çok seviyorum…Bir türlü yazamıyorum artık seni bekliyorum diye…Bir türlü söyleyemiyorum…Umutlarımı öldürmek istiyorum,sen istiyorsun diye.Her şey sen istiyorsun diye gerçekleşiyor zaten,sen istiyorsun diye yıldızlar sönüyor,sen istiyorsun diye güneş ertelenip bulutlar çıkıyor,sen istiyorsun diye aşkım kendisinden utanıyor!Hep senin istediklerin,senin beklediklerin…Bir de görmeyi istemediklerin bu aşkın sonu oluyor,aslında çok güzel ve de çok özel,yaşanmayı hak edip yüreklerimizi yakacak şiddette…Arzular eşliğinde uzun yıllar aşkımızı tarihe yazacak şekilde…Keşke bir inansan,senle ben biz olabiliriz diye…Sen bana inanmıyorsun,belki de kendine güvenmiyorsun…Benden çok sevemez misin?Olsun benim aşkım ikimize de yeter,yeter ki saracak şekilde tut ellerimden…Adını haykırmamı sağlayabilseydin keşke…Bak yine keşkeler birikti aldı başını gitti…Evet senin yüzünden adını bile haykıramıyorum ben istemez miydim “biz”deyip de el aleme inat bizi yaşatmayı,taşımayı!Seni seviyorum yasaklım…Seni çok seviyorum bak bu gece yine yağmur yağıyor,bu yağmurlar bu şehirde yalnızca yüreğime düşüyor…!Gözlerine bakmak hâyâlimde bile yasak…Korkuyorum bir başkası tutacak diye ellerinden!Evet korkuyorum,seni; ben istiyorum çünkü,ben seviyorum…Bir başkası ben gibi bakamaz sana…Bunu anlatabilecek cesaretim var ama senden o umulmadık sözleri duymak için cesaretim yok…!Sen seni bende görmeye alıştın ama ben her zamanki gibi kendimi sen de görmeden seni seviyorum…Sana aşığım sevgilim…Kapıldım sana gidiyorum,yüreğimin kıyısında bir tek sen varsın ama esasında benim olmayacak olan,hiç erişemeyeceğim bir yerdesin…Seni severek ölmeyi diliyorum ben,yalnızca seni severek…Ama sen mutluluğu benimseyerek yaşamalısın…Oldu mu sevgilim?Şimdi gitmem gerek,her zamanki gibi gecenin sisine karışacağım,seni uzak diyarlardan seyredip ellerini tutamadığım için gözyaşlarımı çamurlara karıştıracağım çünkü bu gece bu şehirde yağmur var…Hoşça kal sevgilim,yasaklım hoşça kal…Keşke yalnızca ben de kalıp bana sarılsan…Yine keşke…Ama yazık olacak bu aşka…Çok yazık olacak…Çok yazık sevgili yarim…Seni mutlu edemez miyim?Adından başka bir adı telaffuz eder miyim?Asla…!Sen varsan yalnız sen olursun,sen varsın işte!Ve de sen olacaksın…Omzuna yaslanmak bile yasak…Sürgün ettim kendimi sana,kımıldayıp duran ölü hayallerim…Can çekişip son nefeslerini vermekteler bak onları da öldürdü bu acımasız son…Yalnızlığın fotoğrafını çekmek bile yasak…Ağlatır,gözyaşları sana da bulaşır çok yanar çok acı çekersin…Kahrolası işkenceler içinde bir de bedenine kızar kendini sürgün eylersin…Güzel sevgilim;yasakların yasak olduğu bu senaryoda ölümün kokusu bile yasak,sen olmayınca her yer inan ki tuzak…Şimdi derin bir nefes al,yalnızca beni hissedip benim için…Aldığın o derin nefeste ruhumu sana hapsedeceğim ve sonsuzluğun yoluna karışıp bu hayattan, senden gideceğim…Sırf senin için,senin hâyâllerimde bile yasak olan bedenin,yüreğin ve de sesin;bana ait olamayan sen için…Bu ay’ı da karmaşık bir aşk tüneline sardık güzel sevgilim,bunun için özür dilerim…Yalnız yalnızca sana adandı her şey,her şeyim olmayı hak edecek çok şey yaptın emin olabilirsin…Tek bir bakışın yetti,tek bir gülüşün…Acımasız gibi görünüp acıyan o çok derin hâllerin…Her şey yetti her şeyim olabilmen için…Ben senin neyin olabilirdim?Yalnızlığının senfonisi…
Ne yazık ki bu limanda o da yasak bize sevgilim,yasak sevmelerden çıkmak nefrete gebe kalıp anılardan tablo yaratmak…Her şey yasak,sözler yasak,kalpler yasak…Boğum boğum,düğüm düğüm kaldığım şu anda hâyâlinden koparken onu öptüğümü söylemek bile yasak…!!!
Dilara AKSOY
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.