sorgulama
nerden başlamak gerek.nedir acaba öz,yada özü bu yaşamın.
suyla başladık yaşama.evet suyla yada suda başladı yaşam .
nerde biteceği nasıl biteceğini bilen varmı.
bitmek mi öze dönmek mi ,başladımız noktaya ulaşmak mı.
aslolan sevgiyle yaşamak sevgiye kanal olmak.insana değil sadece her canlıya her hücreye her varlığa.seven yürektir kendini geliştiren.seven ruhtur rabbine yaklaştıran.
sevgisiz bir canlı nasıl yeşerir nasıl gelişir bilemem.ben sevgiyle büyüdüm.yarım kaldı erken kaybettim ebeveynlerimi ama sevgileri hep benden yana bunu hissettim içimde daima.sevgiyi öğretmeye çalıştım kızlarıma saygıyı birde.her ne olursa olsun insana doğaya varlığa varsıza saygıyı eksik etmedim yaşamımdan.
içimdeki yük ne bilmiyorum.nerden başlıyacağımı da.beni dürten nedenler ne bilmiyorum
nasıl olacak yaşam nedenimi bulmak.
neden burdayım niçin yaşam sunuldu bana.hemde ikinci kez verilen bu şansı doğru kullanıyormuyum.bu arayış ne işte bunu bulmam gerek.bu bir deneme mi benim için yoksa kendi kendime söyleşim mi.
sorgulamalar başladı hayatımda.anlıyacağınız elliye yaklaştım .
yalnış yaptımmı hiç birine diye bakıyorum arkama hayır
bilerek kırdımmı kimseyi hayır
peki kendim için ne yaptım
kimseyi kırmıyayım üzmüyeyim derken neleri yok saydım hayatımda,neyi eksik ettim,
neler hayal ettim,neleri gerçekleştirdim.
çocuklarım ilk hayalimdi gerçekleştirdim.
doktor olmaktı en büyük hayalim yardım etmek şifa olmak insana .yapamadım nedenim bahanem çok.peki sadece doktor olunca mı verilirdi insana iyilik ,insana şifa.
ben sevgi oldum ,ben umut oldum ,ben yürek oldum, ben örnek oldum.yerine göre şifa verdim yüreğimle sevgimle.yerine göre destek verdim dostluğumla sırdaşlığımla.şimdi biliyorum ki ikinci hayalimide gerçekleştirdim .
değer yargılarının yok sayıldığı bu dönemde insanın varlığını devam ettirmesi için gereken sevginin tüm insanlığın benliğine merhem olması dileğiyle bu günkü sorgulamamı kesiyorum.
YORUMLAR
Güzel ve samimi bir içebakış. Kutlarım. Bu soruları yüz yıllardır arayan adamlara Filozof dediler. Herkes bir şey dedi ama kimse emin olamadı.
Kuranda ise; " Bana kulluk edin, beni bilin diye yaratıldınız " diyor Allahımız.
Yok olacak hiç bir şeyin Allah katında aşırı bir değeri yoktur. Maddi şeylerin ise hiç yoktur.
Paylaşımınız düşüncelere sevk etti. Teşekkürler. Saygılar. Allah imanımızı son nefeste de korusun.
İNSANIN KENDİNİ SORGULAMASI ÇOK GÜZEL DURUM..BU BAZI ŞEYLERİN YOLUNA GİRDİĞİNİN ARTIK SUYUN YOLUNU BULDUĞUNUN GÖSTERGESİDİR...BUNDAN DOLAYI TEBRİK EDERİM..ARTIK SİZE DÜŞEN BİRİKİMİNİZLERİNİZİ HER ORTAMDA PAYLAŞMAK..BU SİTEDE YAZARAK BUNU BİZİMLE YAPITORSUNUZ TEŞEKKÜR EDERİM...SEVGİYLE KALIN