- 612 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
INTIHAR DUSLERIM…(1)
Gecenin sessizligi ayazla karismisti soguktu kucuk bedenim mayin tarlasi ortasinda sirtimdaki heybeyle her an olumun nefesini cekiyordum ,Adim ,adim , surunurken bir hazan yapragi misali ordan oraya savrulan cocukluk gunlerin acisini tatlisini nasil yasadim.! Of be hayat senmi agirdin yoksa cocuk yuregimmi tasiyamiyordu. Her gun bir yerden yere savrulan ve her gordugu yasadigi ani yuregim tasiyamiyor. O en cok sevdigim bir avuc toprak olunca nerden bile bilirdimki asil cezam cekme yukum o an basliyacakti..! Hani giderken beni goturseydi kolay olurdu bir nefesin bir anda yok olmasi cocuk halim bunlari kaldiramiyor acitiyor sizim sizim sizlarken konusamiyorum belki anlamsiz sozler dokulecek dilimden aglamak isterken akmayan gozyaslarim teselli vermedi. Yillar gectiginde daha buyumedim ben.. 14 yasinda nasir tutmus ellerim ekmek parasi diye kucuk bedenimle verilen alin teri genclik o en guzel cag calisip didinerek gecen yillar hic bir seyi degistirmedi , Basimizdan kavak yelleri eser diye beklerken yurek yarali anlara mahsus kaldiginda bir baktikki yasimiz gencken aslinda biz coktan buyumusuz oysa daha ben yasamadimki cocuklugumu gencligimi bu buyume cok erken her gun ari kovani gibi calismak yilmadan calismak gunler ne cok hizli geciyor bedenim yorgun beynim yorgun .umutsuzluga dusen zamanlarda teselli olan bir yuz ararken saga sola bakinmak hani o en cok sevdikleriniz dost can dedikleriniz boyle gunlerde yok oluyorlarsa hala bu hayatta emek vermemisiz bir ses bir teselli avuturmu yuregimizi Sevda yolunda tukettigimiz anlar ne bosmus ektigimiz urunler hasat vermeden talan olmus.Bu gece yazdikca yazasim var kizma kalemim senden gayri dostmu var bir sen beni anlar bir sen derman olursun yurek sesime bu gece bir garip yoldayim belki cizginin son noktasi artik tasiyamiyor beden agir geliyor her seyi yikip bir anda yok olmak sonra dusunmek neden nicin kim icin? Iste bu noktada hayatin bir diger yuzu cikiyor karsima oyle bos yalan doluki ben yavasca kayboluyorum sakagimdan dokulen ter ictigim sigaranin dumani gozumu yasartiyor belki bu yazdiklarimi yirtip atacagim belkide defalarca okuyup anlamaya calisacagim hayat bir dallas serisi olmus kimin eli kimin cebinde kim kimin sevgilisi kim kime sevdali bunlar artik beni asiyor midem bulaniyor yokmudur bu hayatta gercek sevgiyi tatmak yasamak beklentisizce cikarsizca en kotu aninda bir sevgiliden teselli bulmak gormedim.! cunku her zaman icin bir cikar bir beklenti hep karsima cikti sevgi emek degilmidir tek yurekte var olmak hani en kotu gununde veya en iyi gununde her seyi paylasmak yok be . Anladimki hayat nankor masum olanlarsa bebeklermis artik buralar dar dusuyorum yavasca hayatin basamaklarindan canim aciyor acidikca daha bir guclu gorunmeye calisiyorum gogsumu siper ederken kursunlara sirtimi donmem bu yalan dunyaya simdi avuclarimda olumun kokusu var ve ben sessizce bu kokuyu cekiyorum bedenime …
gul ozcanli...