- 530 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
*- LEYLEĞİN ÖMRÜ
İnsan leyleğin ömrünü geçirdiği gibi, kendi gözlerinin önünde bilerek ve isteyerek zaman içinde ağır ağır yok oluşunu yaşar, kendi varlığını unutup, niçin bu dünyaya gönderildiğinin idrakine varamaz, yekesi kırılmış, pusulasız bir kayık gibi nereye gideceğini bilemeden oradan oraya savrulmayı ve bu savruluştan kurtulabilmek için elindeki imkânları kullanıp her türlü çabayı sarfedeceğine, atalet ve rehavet içinde yaşamayı seçerse eğer, kaçınılmaz son gelip çattığında şaşkınlığını bile anlaymamış olmanın çaresizliğiyle o zorunlu teslimiyetin aczi içinde yaşayacağı o son pişmanlık ne yazık ki ona hiçbir yarar sağlamayacaktır.
RECEP AKIL
Bu yazı bir deneme değil tabi ki. Naçizane bir tek cümleden oluşan bir metindir.
YORUMLAR
-ileriye dönüp bakildiginda daha cok vakit varmis gibi görünür ama yasanmisliklarin ardindan mazi hatirlaninca hicde öyle olmadigi fark edilir...
-bu farkedisler her zaman faydali olmayabilir... cünkü kisiye pisman olacak, tevbe edecek kadar zaman kalacakmi orasi ayri bir soru ama yinede insallah diye de ümidi yitirmemek gerekir...
____kisa ama faydali bir yaziydi Recep, yüregine hayirli ömürler diliyorum...
sevgilerimle...
Yapmış olduğunuz eleştiriye katılıyorum Ayhan bey.Bu kadar uzun bir cümle okuyucunun dikkâtini dağıtabilir Ama ben zaten kısa cümlelerle yazmayı sevmiyorum. Bu yazımda olayı biraz abarttığımın farkındayım. Anlatımı tek bir cümle altında toplayıp toplamamakla ilgili olarak çok düşündüm.Yazıyı bir kaç cümleye bölecek olursam eğer meramımı yeterince kapsamlı anlatamayacakmışım gibi geldi bana.Ve bu şekilde tek bir cümle halinde yazmayakarar verdim.Artık okuyucu bildiği gibi, kolayına nasıl geliyorsa öyle okusun.Selâm ve sevgiyle.
eskitufek57 tarafından 3/11/2009 4:04:00 PM zamanında düzenlenmiştir.