__DUYARLILIK___
.
...EVET..KÜRESEL ISINMA DEĞİL,KÜRESEL SOĞUMADAN BAHSETMEK İSTİYORUM..GAZETELER,RADYOLAR VE HERKEZİN HABERDAR OLABİLECEĞİ İNTERNET ORTAMINDAN DEVAM EDEN DÜNYAMIZIN ISISININ ARTTIĞINI VE SANKİ BU YIL MEYDANA GELMİŞ GİBİ BAHSEDİLMESİ...
FELAKET SENERYOLARI KURULMAYA BİLE BAŞLANDI..NEDEN İNSANLAR HERŞEYİN DEĞERİNİ,DEĞERLENDİĞİ ZAMAN ANLAR DİYE DÜŞÜNÜYORUM.BU KADAR HERŞEYİ BASİT GİBİ GÖRMEK VE İLGİSİZ KALMAK...
YAZIMIN BAŞINDA DEDİĞİM GİBİ .KÜRESEL ISINMADAN ÇOK KÜRESEK SOĞUMA OLARAK GÖRÜYORUM..İNSANLIĞIN BU KADAR DUYARSIZ VE !AMANN BİZE BİRŞEY OLMAZ! DEMELERİ OLAYLARA İLGİSİZLİĞİ..BUNDAN SONRA HİÇBİRŞEYİN ESKİSİ GİBİ OLMAYACAĞINI DÜŞÜNÜYORUM..ELLERİMİZLE MAHVETTİĞİMİZ DÜNYAMIZIN BİZE İNTİKAMI KORKUNÇ OLACAK...
ASLINDA YAPABİLECEĞİMİZ OKADAR ÇOK ŞEY VARKİ..İNSAN YETERKİ İSTESE VE DUYARSIZ KALMASA..
__SUSUZ NE KADAR DURABİLİRSİNİZ?..
__EVİNİZ RÜZGARA NE KADAR DAYANABİLİR?.
__DÜŞÜNÜN İLETİŞİMSİZ NELERİ PAYLAŞABİLİRSİNİZ?.
__NE YEMEK,NE İÇEBİLİRSİNİZ?
__TEKNOLOJİ DÖNEMİ ELEKTRIK OLMADAN NEYE YARAYABİLİR?..
HERKEZİN DUYARLI OLMASINI VE BU KONUDA HERKEZİN BİRŞEYLER YAPABİLMESİNİ İSTERDİM..GECENİN BİTMESİNİ BEKLERKEN,GÜNEŞİN DOĞMASINI GÖREMEYEBİLİRİZ...
SEVGİLERİMLE...
YORUMLAR
Eleştiri yazıları hep var.Çözümler neden yok ortada.Artık çok geç deyip çıkıp gitmek kolay. Sivil toplum örgütlerinin yaptığı eylemlere,senin gibi yazan kişilere saygı duyuyorum fakat bazı noktalar vardır ki sözcükler ve tepkier faydasız kalır.Artık tepkiler akıma ters eylemlere dönüşebilir o noktalarda.Zaten o oktalar dönüm noktalarıdır.
FELAKET SENERYOLARI KURULMAYA BİLE BAŞLANDI..NEDEN İNSANLAR HERŞEYİN DEĞERİNİ,DEĞERLENDİĞİ ZAMAN ANLAR DİYE DÜŞÜNÜYORUM.BU KADAR HERŞEYİ BASİT GİBİ GÖRMEK VE İLGİSİZ KALMAK...
çünkü sevgili deren insanoglu herşeyin kıymetini kaybettikten sonra anlar. Baksana daha düne kadar evinin önünde araba yıkıyanlar şimdilerde duyarlı oldular ve kafalarına göre seneryoları hazır "200 günlük suyumuz kalmış " meşhur yalan bu aralar bu asııl olansa dışarda belediyelerin 1300 ytl lik cezası
bu ceza 10 yıl önce yürülüge girse idi en azından bizim için böyle şeyler olmuyacaktı.
ne yazdım beeeeee.
neyse KALEMİN DAİM OLSUN TEBRİKLER