AĞLATAN RÜYA
bir pazar sabahı göz yaşlarıyla uyandın mi sen hiç.
öyle rüyalar vardırki bazen insanı mutlu eder bazen de korkutup bazen de ağlatır.
dün gece bende böyle bir rüya sonrası uyandım sabah gözümü açtığımda iki damla yaş gözlerimden süzüldüğünü farkına vardım. sonra düşündüm ki aklıma gördüğüm rüyanın etkisiyle ağlamış olacam ..uzun zaman dır rüyalarıma girmeyen babamı görmüştüm ve...
bana bir şeyler anlatıyor du ama sesini duyamiyordum,haykırıyordum baba seni duyamiyorum bari telefon aç o zaman sesini duyarım diyorum ama anladım ki babam da beni duyamiyormuş...babamla konuşuyoruz fakat ne konuştuğumuzu anlamiyorduk ikimiz de. sonra birden babamın gözlerinde yaşların aktığını gördüm.neden ağlıyorsun baba dedim ama beni duymadığını unutmuştum,yanına yaklaşıp boynuna sarılmak istedim doya doya hasretimi gidermek istedim ama olmadı tam sarılırken arkasını dönerek bana eliyle işaret etti üç...üç gün anladım. o gün bulunduğumuz yeri gösterir şekilde sonra tekrar bana dönüp bir beyaz mendil uzatıp elinden aldım.. verdiği mendille akan yaşlarını silmeye başladım babam o an bana bakarak gülümseyip tekrar yanımdan.
birden uzaklaşıp kaybolmuştu .arkasından bağırarak gitme baba biraz daha kal ne olur derken... uyandım ,ve gözümde ki iki damla yaş aktığını farkettim..ben çok özlemiştim
oda beni özlemiş tı biliyorum.....!