- 391 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
*- YARATAN'IN KULUNA VERDİĞİ
Her insanın içinde Yaratan’ın ona bahşettiği ve ulaşılmayı bekleyen çok büyük güçler, çok zengin hazineler ve sonsuz fırsatlar vardır. Kişi Yaratıcı’sı tarafından verilmiş olan bu hasletleri keşfetmeli onları kendisi ve çevresinin iyiliği için kullanmayı bir görev bilmeli, buna uygun davranmalı ve yaşamalıdır. Kim bilir, belki de kişiye bağışlanmış hayat bu şekilde daha bir anlamlı hale getirilmiş olur.
RECEP AKIL
Bu yazı bir deneme değil tabi ki. Naçizane bir kaç cümleden oluşan bir metindir.
YORUMLAR
Kim bilir sözcüğünü iyi yakalamışsınız sevgili Hülya.O kelimeyi ve onu takip eden "belki de" ibaresini bilerek koydum ki okuyanlar buraya takılıp yazı üzerinde düşünsünler benim yazım bir tez ise eğer sentezler oluştursunlar,sizin yapmış olduğunuz gibi.Ki fikirlerden fikir doğsun.Hiç değilse okuyanları düşünmeye sevk etsin. Bu güzel yorumunuz için teşekkür ediyorum.Hayırlı,bereketli,huzur dolu bir gün dileklerimle.Kalın sağlıcakla.:)
-güzel bir yazi olmus Recep, kutlarim... ama kimbilir degil, kesinlikle öyle...
-kimbilire sizan celiski, bizlerin bundan bi haber yasadigimizdan kaynaklanmaktadir...
_yüce Allah, 'amenerrasulü' nde kimseye kaldiramiyacagi yükten fazlasini vermiyecegini söylüyor ve buda herbirimizde ayni olmasada farkli güclerin bulunmasidir...
-Rabbim elbette bizi bizden iyi taniyor ama bizlerinde kendimizi tanimasini istiyor ve buda dogru olani okumak ve okuduguna inamaktan geciyor...
sevgilerimle...