- 3449 Okunma
- 13 Yorum
- 0 Beğeni
GECELER....SANAL AŞK 2
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
GECELER BENİMDİR.
GUNDUZ İŞ GÜÇ EŞ DOST GECELER SEN VE BEN VARIZ.
SENIN ELLERIN YOK AKLIMDA KOKUNU BILMEM SÖYLEDIGIN HER CÜMLE GÖZÜMDE BUYÜR.ACABALAR YOKTUR AKLIMDA.SEN EŞİNİ UYUTURSUN BENDE İÇİMDEKİ BENİ.SANA SÖYLEDIGIM HER CÜMLE HAYATTA BIR YALANDIR..KENDIMI SENI AŞKA HAZIRLAMAMDIR. SEN ELLERI KELEPÇELI YARIM SEN BENIM ŞEYTAN YANIM .SEN BENIM HÜLYALI GECELERIMIN TATMİNİ...İÇİMDEKİ ACI EŞİMLE KONUSAMADIGIMDA KAVGA ETTIGIMDE YÜREGIMI AÇTIGIM SIRDAŞIM.
X:SLM
W:...
X:KONUŞALIMMI
W:HI
X:NEDEN YALNIZMISIN
W:EVT SEN KİMSİN
X:BEN SIBEL
W:BEN....
X:EE ANLAT BAKALIM GECENIN BU SAATINDE NERDEN DÜŞTÜN
W:UYKUM KAÇTI DOLAŞIYORDUM
....................
X:ANLADIM CANIM
W:EE ANLAT EVLİMİSIN
X:EVLİYIM 3 ÇOCUL VAR
W:GUZEL BENDE EVLİYIM AMA MUTSUZUM ARKADAŞ ARIYORUM
W:DERTLEŞELİMMİ
X:OLUR ANLAT
YALNIZ BİR ŞEY SORACAM SEN BAY MISIN BAYANMI
W:BAYIM MERAK ETME
X:SANA GÜVENIYORUM...
SENINLE TANIŞMAMAIŞ NERDEYSE BÖYLE BAŞLADI.BEN SANA YAZDIM SEN BANA YAZDIN..GECELERI HEP SENINLE OLDUM EŞİMİ UYUTTUM HEP YANINA KOŞTUM.UYKUSUZ KALDIM.İŞE GEÇ KALDIM UMURSAMADIM BEN SANA BAĞLANDIM UZAKTAYDIN AMA BİR TIK KADARDA YAKIN.SEN BANA YALANLAR SÖYLEDIN SANA INANDIM ÇÜNKÜ SEN DUYMAK İSTEDIKLERIMI SÖYLUYORDUN.VE BEN BUTUN EGOISTLIGIMLE SENI SÖMÜRUYORDUM SES ÇIKARTMIYORDUN AMA BİR GÜN GİTTİN GELMEDİN NETE ÇOK BEKLEDIM SENİ ÇOK AMA BİRDEN YOK OLDUN NASIL BİRDEN HAYATIMA GİRDİYSEN BİRDEN KAYBOLDUN...VE BEN ESKISINDEN BETER KİMSELERE GÜVENEMEDİM KIMLE TANIŞSAM DAHA BETER OLDUM HEP SENI HATIRLADIM YALANDA OLSA SÖZLERİNİ VE SEN YOKKEN KAVGA ETTİM EŞİMLE KIRDIM ONU KOVDUM ONU SSANAL DÜNYANIN TUTSAĞI OLDUM .DAMARLARIMA GİRDİN BENİ BENDEN ALDIN. BIR BAKMIŞIM ELİMDE TEBLIGAT BOŞANMIŞIM. GECELERI OLSAYDIN YANIMDA ANLATACAK NE ÇOK ŞEY VARDI AMA BİRDEN BİRE GELDİN BİRDEN BİRE GİTTİN HAYATIMDAN.
SEN VARYA SEN HEM VARSIN HEM YOK.BIRGÜN SENDE SİLİNECEKTIN SİLİNDİN.
BEN SANA AŞIK OLDUM SANAK KIZ SEN BENİ BIRAKTIN BİR TIK KADAR YAKIN BİR TIK KADAR UZAKTIN İMKANSIZ BİR HAYALIN SANAL GERÇEGI OLDUN.
BEN SENİ SEVMEDİM YALANLARINI SEVDİM..
W
YORUMLAR
eskiden mektuplar vardı ...
o da şimdi nostalji oldu...
en son halil cibranın ''aşk mektupları ''isimli kitabını okumuştum...
orda iki edebiyatçinin birbirine yazdığı aşk mektupları vardı....birbirlerini hiç görmeden ama hisederek...
şimdi bunu yerini sanal ortamlar aldı galiba...
kutlarım..
güzel yazıydı...
tebrikler..W...