ÇETİN KABAK ( A.ZADE )
Çetin Kabak nam-ı ile diger adı A.Zade.
Bende uyandırdığı hislerin çok derin olduğu bu güzel insanı yazmak geldi içimden.
Adına edebiyat dediğimiz sanatın bu güzel dalı, duygu ve ayrıcalıklı bir ruh hali ister.
Şiir ile hemhal olanlar hacmi ile ölçülemeyecek gönül güzelliğine sahiptir.
Usta ve çırak bir çok kalem erbaplarının gönül nağmelerini dillendiren bu kardeşimiz,
bir gönül insanı olduğunu kendine has yorum ve üslubuyla beğenen, beğenmeyen bir çok insana ispatlamış güzel bir insan ayrıca.
Çıkarsız, ard niyetsiz, kompleksiz, ap-açık bir insan "Çetin Kabak"
İnternet dünyasının bu güzel ortamında duygu ve hislerini paylaşmak isteyen şairlikte iddialı veya iddiası olmayan, bazende nefsinin peşine düşmüş biçare insanların olduğunu görürüz.
Kimilerinin şiire benzemeyen eserlerine yüzlerce insandan yorum almak için çırpındığınıda görürüz.
İnternet ortamının "i-me-ce" düzeni böyledir. Bu tür saçmalıkların önüne geçemezsiniz.
İnsanda bu haris hisler olduğu sürece. Duygu erbaplarını rencide etmek elbette değil niyetimiz.
Fakat baki olan "Çetin Kabak" gibi duyguların zirvesine yuva yapmış gönül erbaplarını bir amatör ruh ile dinlemek ve zevk almak yeter bize.
Kimsenin sırtına basmadan, çalmadan, çırpmadan yazmak maharet ister.
Nice isim sahibi şairlerin onca şiirleri arasında parmakla gösterebileceğimiz şiirlerini görür biliriz.
Zira şair eserlerinde en güzeli aramak için kendi iç dünyasında çırpınır durur.
"Lambada tireyen alev üşüyor" diyen zihniyet aradığını bulan ve taşı gediğine koyan zihniyettir.
Alelade lamba da titreyen alevi üşüten düşünce bizi başka alemlere sürükler ve kendine hayran bırakır. Elbette en iyi şair yoktur. Olmasıda imkansız.
En güzel kelimeleri cümleye döken o gizemi yakalayan vardır. Türkcemizin zenginliginin farkına varmak her aklı başında Türk insanının görevidir.
Zengin dilimizin farkına varmadan bir ömrü 200 kelimeden ibaret sayan cahil zümrenin geleceği de şair ruhlu Türkçe’ye müptela olan insanların elindedir.
Çetin Kabak bu güzel site de kendini ve yorumunu dinlettiren bana göre tek olması hasebiyle ele aldığım bu yazıyı hoş görsün. Duygu selinin içinde boğuşan, sagsalim kıyıya ulaşmak için çırpınan yüreklere de selam olsun.
..................
K.Kurultay
YORUMLAR
bir gönül insanı olduğunu kendine has yorum ve üslubuyla beğenen, beğenmeyen bir çok insana ispatlamış güzel bir insan.
Çıkarsız, ard niyetsiz, kompleksiz, ap-açık bir insan "Çetin Kabak"
Dillendirilen ve dillendiren gönüllere selam olsun.
Güzelliğin diğer bir yanı da güzel yürekleri farketmek değilmidir?.
Ustamızı anlatan güzel bir yazı olmuş.
Kutluyorum.
SAYGILARIMLA.