- 1119 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Bahar Aşkları
Artık eskisi gibi o destansı aşkları yaşayamasakta en azından bizimde onlardan kalma, bir nebze onları anımsatan bahar aşklarımız var..
Bahar geldimi hepimizin yürekleri filizlenir.. Hepimizin gözleri etrafa daha başka bakar.. Fıldır fıldır dolaşır gözler birini bulayım da aşık olayım diye..
Ama herkes bulamaz doğal olarak.. Bulanlar da pek uzun sürdüremez merak etmeyin.. Sadece egolarını tatmin ederler ve sonra normal yaşantılarına dönerler..
Ama aşk gerçekten yaşanması çok güzel fakat yaşanmaya çalışılması çok ızdıraplı bir duygudur..
Çok dikkat etmek gerekir bu yolda, çünkü yapacağınız en ufak yalnış sizi alıp en ıssız sokaklara acımasızca sürükleyebilir..
Bahar aşkları..
Yaşanılması en popüler aşklardır bahar aşkları..
İnsanın en çok ihtiyaç duyduğu aşklardır..
Sonrasını düşünmeyen aşklardır..
Çok sık rastlanan bir vakadır..
Hep unutulandır ayrıca..
Bahar şenlikleri gibidir bahar aşkları da hemen başlayıp bitiverir..
Bir eğlencedir sadece..
Geriye tükenmişlik, kaybolmuşluk ve çürümüşlük bırakan bayat bir duygunun eseridir bahar aşkları..
Ulaş Tuzak
YORUMLAR
Bu gün böyle midir bilmem ama otuz yıl önce hiç de böyle değildi. Ömrüm olsa bin yılda unutamayacağım aşkın adı Bahar'dı benim. bahar aşkı deyince sadece o gelir aklıma benim.. Bence bazen çok kısa süreli aşklar bile unutulmaz olabiliyor..Anlatımızı güzeldi..Tebrikler.