- 588 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Bu arada bir şeyi de hiç ama hiç akıldan çıkartmamalıdır. Sürekli olarak hedefe odaklanıyor olmak insanı yorar, bezdirir. Arada bir durup dinlenmek, çevreye bakınmak, farkındalık oluşturmak iyi gelir. Bize insan olduğumuzu ve nereden gelip nereye gittiğimizi hatırlatır.
recep bey
kalemine
yüreğine sağlık
güzel cümlelerdi
...
-tebrikler Recep, önemli bir konuyu kaleme almissin, eminim cok okunan bir yazi olacaktir...
__________________
-bazilari yapabildiginden fazlasini istemekte, kisi her alanda basarili olamiyacagini bilmesi gerekir... bazilari mesela, '5yildizli isteklerine 4 yildizli kabiyetleriyle' bosa ugrasmaktadirlar...
-basarida, kararlilik cok önemli... hedef belirlemek, hedef icin calismak ve kendine inanmak...
-basarmak icin istihareyide unutmamak gerekir... cevresinden dua talep etmeyide unutmamali...
*
nihayetinde, tüm ugraslara ragmen istenilen olmuyorsa kader deyip nasibe razi gelmek gerekir, bilindigi gibi herkesin imtihani farklidir ve buda mecburen gerceklesmesi gerekir...
*
-mesela benim banu, meslek seciminde kararsiz ve ben ona yanliz kazancini düsünerek degil keyifle yapacagi bir meslek secmesini söyledim ve özel hayatinda da fayda görecegi, ayriyeten cevresinede fadali olabilecegi bir meslek secmesini önerdim...
-belki ilke görüste imkansiz gibi görünsede hayellere sinir koymamak lazim ve her sey hayalle baslar...
____________________
-son dediginide aynen takdir ediyorum... kisi beyine ve vücuda zulmetmemeli, cevresiyle de hasir nesir kalmali ... -her ne kadar zengin/basarili olunsada kimse dört duvar arasinda yanliz kalamaz...
sevgilerimle...