IRMAK İKEN KENDİNİ ÇAY BULAN ADAM
Bir zamanlar Yedi iklimin hükümdarı,Atımın nallarını Fransa sokaklarında hissedersin diyen millet bir zaman gelip yine aslına dönecek diye her zaman ümit var oldum ümit var olmaya devam edeceğim.Artık kendini sorgulayan ve başkalarını da sorgulayabilen,tartışabilen,her şeyi kabullenen değil neden kabulleneceğini öğrenmek isteyen Aziz Nesi’nin dediğinin akisne artık aptal olmayan bir millet var.Kandırdık zanneddikleri bu millet aslında kanmıyor.Basının yalanlarına artık gülüp geçiyor.Daha düne kadar hırsızlık ,rüşvet artık nerdeyse bu milletin kaderi zannedilliyordu ama şimdi herkese hesap soruluyor.Hesapta sorulmalı diyorum.Öyle bir adalet uygulanmalı ki babam bile olsa afvetmem diyen bir adalet.Adalet mülkün temelidir.Kim olursa olsun haksızlığı yapanın yanına hiçbir şey kar kalmamalı.Kar kalırsa işte orada adalet artık çuvallamış demektir.Adaleti temsil eden insanların daha dikkatli olmaları gerekmektedir.Aziz Nesi’nin dediği gibi bu milletin çoğu aptaldır derseniz.Bu millet tekrar aptal olmadığını gösterecektir.Hem başartüyü destekleyeceksin hem de sopa atacaksın.Yok böyle bir şey.Bu milletin aslını araştırmadan saldırmayacaksın.Bu milletin aslı Türk’tür.Dini de İslamdır.Bunu unutanlar her zaman kaybetmeye mahkum olacaktır.Ama Kandırarak değil samimi olarak.Önce saygılı olacaksın.Başötülüler işçi olabilir ama memur olamaz diyeceksin Sonra da ben sizlere saygılıyım diyeceksin.Saygı ya vadır ya yoktur.Bu milletin evladı hem asker olacak,hem vergi verecek ama üniversitelerde okumayacak.Bunun önüne taş koyacaksın şimdi de ben sizdenim diyeceksin.Önce kurduğunuz cümlelerdeki tezatları giderin sonra da millete müracaat edin.Ya olduğunuz gibi görünün ya da göründüğünüz gibi olun.
YORUMLAR
.Bu milletin aslı Türk’tür.Dini de İslamdır.Bunu unutanlar her zaman kaybetmeye mahkum olacaktır.Ama Kandırarak değil samimi olarak.Önce saygılı olacaksın.
ırmak çay olammalı çağlayan hatta okyanus olmalı
duyarlı yüreğe selam olsun saygılar..