- 924 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ÜMİDİM
Ümit nesillerini, oluşturacak gençlerimizin ilim-irfan, bilim-teknoloji, iman-ahlak, sanat,sevgi ve hoşgörü anlayışının temsilcileri, Bizden sonra gelecek nesillerinde ruh mimarları ve önderleri olmalıdır.
Gönüllerinde kin, nefret,sevgisiz ve çıkmazlar içinde yaşayan diğer toplumların muhtaç oldukları sevgi, hoşgörü , sadakat ve bağlılığın o toplumlara kazandırılmasında sinelerini boşaltarak herkesimden insanlara yepyeni oluşumların meydana getirilmesinde destekleyici ve yol gösterici, eğitilmiş bilgi ve teknolojiyi insanların hizmetine sunmak, topluma, millete, devlete ve tüm insanlığa faydalı olacak nesillerin yetiştirilmesi gerekmektedir.
Asırlardan beri başarı ortamlarında hezimet üstüne hezimet yaşadık. Ve çok defa özgürlüklerin ve demokrasinin geliştirilmesi, kazanılması kuşağında karanlık güçlerin çeşitli entrikalarıyla hep kaybettik.milletçe ortak noktalarımız olan Vatan, Millet, Bayrak ve Din duygusu her türlü fantezinin üstünde yer almaktadır. İşte bu ortak ve olmazsa olmaz diye benimsediğimiz bu noktalardan bizi bir birimizle karşı karşıya getirerek kendi emellerini gerçekleştirmek isteyen güçlere dur demenin zamanı gelmiş ve geçmiştir. Gerek iç ve dış güçlerin yeniden kurmaya çalıştıkları tuzaklara düşmemek için eğitilmiş ve bilinçli nesillerin yetiştirilmesiyle mümkün olacağı kanaatindeyim.
Bilindiği üzere ülkemizde çok farklı kültürlerde ve inançlardan olup yaşayan toplumlar bulunmaktadır.bu farklı kültürlerdeki insanları birer aydınlanma unsuru olarak değerlendirip hoşgörü ve sevgi içinde yaşamalıyız.asırlardan beri milletçe tasayı-sevinci, neşeyi-kederi, paylaştığımız toplumlarda bugün ellerimizdeki zeytin dallı ve kuş tüyünden oyuncaklar bir birimizin başına sopa olarak kullanılmaktadır.
Ecdadımızın muharebe meydanlarında kazanarak bizlere emanet ettikleri yurdumuzu korumak için tüm millet olarak kalp ve gönüllerin fethiyle birleşerek dış güçlere karşı korumamız gereken ülkemizde bugün bazı siyasi ve değişik emeller peşinde olan insanların oyunları ile vatanımızı kendi kendimize yeniden muharebe meydanlarına dönüştürülmesi gayretinin boşa çıkartılması yönünde daha dikkatli davranılması gerekmektedir.
Ülkemizin Çağdaş ve muassır medeniyetler seviyesine ulaştırılması yolunda Kalplerimizin sevgiye, kucaklaşmaya, kabullenmeye, paylaşmaya, dostlukların kurulmasına, barış ve huzura, birlik beraberliğe, adil ve adaletli , hak ve hakkaniyete açık.., nefrete, kine, husumete, hoyratlığa, hazımsızlığa,hayasızlık ve namussuzluğa, ihanete kapalı..... çağdaş, eğitimli, kültürlü, bilim ve teknoloji en iyi şekilde kullanan, vatanına,milletine,bayrağına,dinine bağlı maneviyatına sahip, dünya üzerinde, her konuda söz sahibi başarılı, onurlu ve gururlu, barış içinde yaşayan gelecek nesillere de örnek olacak bir nesil yetiştirmek ümidiyle....
Ulu önder Mustafa Kemal ATATÜRK’ün gençliğe emanet ettiği Gençlik ve Spor Bayramının tüm gençlere ve kendini genç hisseden herkese kutlu olsun...
Saygılarımla....19.05.2007