Gülümseme
Buğulu bir cama yazılmış isimler gibiydi sevgimiz .. Biliyorduk çabucak silinicekti ama hepimizin suratında masum bir güLümse kalacaktı ondan geriye .. Hatırlıyormusun ? İlk tanıştığımız günü ne kadar anlamlıydı ikimiz içinde .. Halbuki tanışmamızın ardından Sensiz günlerim ne kadar anLamsız geliyor sevgilim .. Her uyanışımda seni yanımda buLamamak , Gözlerinin etrafımda oLmamayıı ne kadar anLamsız .. Şimdi seni hatırlatan her anı , her fotoğraf buruk bir acı olarak kalıyor içimde.. Aynalara bakmıyorum artık çünkü aynaya baktığımda hüzünlü hal ve ağlamaklı gözlerle duran bir kızla tanıştım memnum olmadım hiç .. Takvimlere de bakmıyorum biliyormusun sensiz geçen her gün her yıl her ay bir kağıttan ibaret O takvim yapraklarına baktıkça her günde ölüyorum ben .. Sensiz kutLadığım ilk doğum günüm .. Niye kendimi hiç yeni doğmuş gibi hissetmiyorum .. söyLesene niye ? Yine sabah oLdu biliyormusun sensiz yine güneş doğdu , yine bulutlar benim için ağlıyor güneş küs yine bana .. Kafamı hüzünlü bir şekilde yaslıyorum başımı Buharlı camdaki adLarımız siLindi ama o güLümseme niye artık yok söyLesne sevgilim .. ? Senin eline geçmiyicek mektuplarımdan birini yazıyorum belki bir gün okursun okuduğunda anLayabilirmisin çektiğim acıyı anLayabilirmisin ? yakınıma uzak oLmanı ..
YORUMLAR
tebrık ederm guzel yazmışsın ben ali edebıyat öğretmenıyım şiir okumayı severım ama yazma gıbı bır yetenegım yok nedense msn adresın [email protected] herkesı beklıyorum guzel sohbet ederız dıye umuyorum.