Sana Yanarım 10
*sevdam o kadar derinki... yüreğimden hüzün akıyor, anılarımdan hasret sızıyor, sensiz soluduğum her nefes içimi kanatıyor...
hangi yüze baksam, kiminle konuşsam seni hatırlıyorum... bazen hayeller bile yetmiyor sevdama klavuz olmaya, yetmiyor arzularım hasretimi dindirmeye...
kalbim yalnız sende çarpıyor olsada her daima, duygularım geceye tutsak güneş gibi, geleceğini bilsem bile her ayrılığımız ceza niteliğinde sevdalı yüreğime...
düşüncelerim karışır, tüm hücrelerim intihar eder her gidişinle... hayatım pahasına bile olsa seni sensiz düşlerim... bırakmaz peşimi sona abone beklemelerim...
ve hüsranla karışık duraklıyorum "kendimde" her defasında... sensiz her yolum çıkmaz sokak, nereye vardığımdan habersizim... ben artık hic bir şey bilmiyorum hatta bildiklerimi bile zaman zaman unutur oldum...
hayatımın tek gerçeğini seninle yaşadım... ne kadar uzakta olsan bana, elim ellerinde olup hasretim dinmesede, gözlerim gözlerini sahiplenmesede, ben sana adamıştım çoktan kendimi ölesiye...
bütün davranışlarımda seni yaşıyorum, senin için düşünüyor, seninle uyuyorum ve haylinle güpe gündüz rüyaya yatıyorum... sigaramı sarar gibi sarıyorum seni yüreğime...
yokluğunmu sevdamı bu kadar yüceltiyor yoksa hasretimmi duygularımı kamçılıyor şaşkınım... şu an benim için tek bir gerçek var oda sensin ve ben artık "yalnız" bunu sayıklıyorum...
ha bugün ha yarın derken ayrılık "an"ı geldiğinde, sana veda hayata vedaydı sanki... duygularım firar eder seninle beraber, ardından geriye kalan kırıntılarımı nereye depolayacağımı şaşırırım ben yine...
ben senden uzak ama yinede hep sana yazıyorum... sana çektiğim hasreti, sevdamı yazıya haykırıyorum, belkide daha neler yazmak istiyorum ama hıçkırıklara teslim olmamak için kendimi zor tutuyorum...
bana kızınca benden nefret etmeni, bana "delisin sen" demeni hatta off’lamalarını dahi çok özlüyorum... artısı ve eksiğiyle sana ait her şeyi özlüyorum, tıpkı seni özlediğim gibi...
ne yapsam nafile seni unutamıyorum... hatıralar nefes alsın diyerekten uyusturulmuş duygularımla güne uyanıyorum ... kalbimin her köşesinde sana hasret birer kelebek var gün boyu çırpınıyorlar çaresizce...
bunca sensizliğe, çaresizliğe rağmen ben son damlasına kadar sevdama sahibim, zaman zaman ruhumu sürgüne mecbur tutsada hasretim, seni sevmekten hic pişman değilim...
*her ne kadar inkar edilse(k)de, sevdamız en büyük gerçek ve bizden sonra bile var olmaya devam edecek... (devamı var)
_
Şahinde Hülya Kahraman / 4.3.2009
YORUMLAR
ben senden uzak ama yinede hep sana yaziyorum... sana cektigim hasreti, sevdami haykiriyorum, belkide daha neler yazmak istiyorum ama hickiriklara teslim olmamak icin kendimi zor tutuyorum...
-bana kizinca benden nefret etmeni, bana ’delisin sen’ demeni hatta off’lamalarini bile cok özlüyorum... artisi ve eksigiyle sana ait her seyi özlüyorum, tipki seni özledigim gibi...
-ne yapsam nafile seni unutamiyorum... hatiralar nefes alsin diyerekten uyusturulmus duygularimla güne uyaniyorum ... kalbimin her kösesinde sana hasret birer kelebek var gün boyu cirpiniyorlar caresizce...
-bunca sensizlige, caresizlige ragmen ben son damlasina kadar sevdama sahibim, zaman zaman ruhumu sürgüne mecbur tutsada hasretim, seni sevmekten hic pisman degilim...
sevgili hülya
bakıyorum
yandıkça yanıyorsun
yaşadığın sevginde
...
yanmaya devam derim
...
her ne kadar inkar edilsede, sevdamiz en büyük gercek ve bizden sonra bile var olmaya devam edecek...
ben bunu isbatlamaya çalıştıkça;...birileri inkar etti durdu...hatta küstü...
şimdi kendisi söylüyor..
bu duygu damlaları boşyere akmaz arkadşım...
hedef şaşırtılsada.
yok olan anlatılamaz böyle...
ayrılık aşkın değerini birden on kata kadar artırır...
eksiltmez...
birleşmek;aşkı köreltir,azaltır...belki nefrete dönüştürür...
mühim olan aşkımızın doruklarda olmasıysa;?
varsın ayrılık rüzgarıyla sarsın sinemizi...
varsın bulutlarda arasın sevda rahmetini...gözlerimiz.
gönlümüzdeki kuruyan güllerimiz...
varsın bülbül değil baykuş ötsün viran bağımızda...gönül sera mızda yeşerir ya aşkın tohumları...
kimse bilmesede...
eline sağlık...
bunca sensizlige, caresizlige ragmen ben son damlasina kadar sevdama sahibim, zaman zaman ruhumu sürgüne mecbur tutsada hasretim, seni sevmekten hic pisman degilim...
__________________________________________________
sonunda 10. seri de geldi=)duygularını böyle güzel dökebiliyorsun kelimelere yüreğine sağlık... tebrik ediyorum güzeldi...