- 938 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
YEMİN METNİM/İZ…….Ş.
-Devletin varlığı ve bağımsızlığını Ab ile toprak satışlarını yaptığım yabancılara bırakacağıma…
-Vatan ve milletin bölünmez bütünlüğünü;Telecom’dan/Tüpraş/İpraş/Bağfaş/Etibank’tan başayarak sattığıma ve de satacağıma/bütün bu gelirlere rağmen;Dev bir İşsizler Ordusu kuracağıma/Diplomalı Pazarcı Esnafını yoksulluk sınırı altında inleteceğime…
-Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir diyen/Ulu Önderin fotoğraflarını tüm kamu kurum-kuruluşlarından atacağıma ve devrimlerini masaya yatıracağıma..
-Yalnız kendimin-ailemin-suç ortağı yandaşlarımın-yakınlarımın temsilcisi olacağıma ve de
temsilcilik görevlerimi de İMF’ye/ABD’ye/Rantiyecilere/İhale yolsuzlarına/yalan-yanlış üzerine örgütlenmiş zihniyetlere devredeceğime ..
-Hukukun üstünlüğünü de/Basının üstünü örttüğüm gibi örteceğime…
-Demokratik ve Laik Cumhuriyet’te “velev ki türban siyasi simge olsa ne olur"..
-Şehitlere kelle/terörist başına sayın demenin bedeli..yasalarımız da üç kuruş tazminat değilmi ki..aman
-O halde ananı da al/git..sevsinler seni Fehmi Koru..
-Hatta Manisa’da/Karakola çektirelim o çiftçiyi/mitinge katılır da başımıza bela olur..
-Atatürk İlke ve İnkılaplarına/Devrimlerine M.Dingir Fırat “Tartışılır” diyecek/desin,desin de milletim de sus/sun.Neden sus milletim…?
-Toplumun huzur ve refahı için ,sözde yardım derneği olan “Deniz Feneri”yolsuzluğun da/masum vatandaşın sömürülmesi,ayyuka çıkmış ve bütün Avrupa sallanmışken/kaz ayağı Türkiye de, Hükümet ile ilintili iken/Rütük Baş.ve siyasi bir parti ile adı anılan özel bir Tv patronu yaklaşık 50 milyon euro nun hesabını vermekten kaçarken/Adalet Bak.Konuya duyarsızken
-Fonlardan/gizli ödeneklerden hepimiz bi haber iken..
-Milli Dayanışma ve Adalet anlayışı için de /emeklim-asgari ücretlim-dul ve yetimim Pazar artıklarından beslenirken/hele de hayvanlar dünyanın hiç bir yerinde olmadığı kadar insafsızca telef edilir ve yaşamdan dışlenırken..
-Tershanelerdeki ölümler/Marmara da demirleyen o veliaht gemilerinden izlenirken..
-Herkezin İnsan haklarından yararlanma ülküsünden dolayı;İşçim-gazetecim-medyam-sivil vatandaşım-hak/hukuk arayanım-şehit yakınım joplanacak/tazyikli su ve biber gazları ile kovalanacak…
-Karakollar 1980 ihtilalindeki gibi yine işkencenin/faili meçhullerin adresleri olacak.(Adli tıp kur.baş.açıklaması) İşte tamda bu bağlam da..
-Anayasa ya sadakatten ayrılmayacağıma/Yani M.Kemal’in Meclisinde Kürtçe konuşmak mı
Yooo haşa .Her yol mübah haksızlık/hırsızlık/yolsuzluk/adam kayırma/dokunulmazlıklara dokunulmama/yandaşlara ihaleler/taaa İstanbul Büyük Şehir Belediyesinden süre gelen ekipler..
-Daha ne istiyorsunuz bee.Kömürünüz geliyor/makarnanız/şekeriniz de geliyor.Eeee ara sıra üç-beş te harçlık….Yani siz şimdi BALIK TUTMAYI ÖĞRENİP/DENİZLERİ Mİ KURUTACAKSINIZ..? Gemiler/Gemilerimiz nereye demirleyecek..)))
-Büyük Türk Milleti önünde namusum/şerefim üzerine and içtiğim ne varsa VAZ GEÇTİM.
-Dokunulmazlıklar mı..? Hiç dokunmam.Sonra ne olur bunca vekilin hali ? Utanın bee..
-O’nlar sizin için rezil oldular/Siz hala vezirsiniz…
YORUMLAR
Bende bu yemin metninin altına imzamı atıyorum sevgili dost.
Artık "BEN ATATÜRKÇÜ, KEMALİS VE TÜKÜM" demek yasak biliyorsunuz. Önce hırsız, sonra arsız, sonra da, namusuz olacaksınız ki, şu anda olduğumuz yerde yer edinebilelim. Yoksa yazdıklarımız, söylediklerimiz, savunduklarımız ve uğrna canımızı veririz dediklerimiz yüzünden parmaklıklar ardına atılacağız.
Yine yıkıp geçmişsiniz sevgili şairim. Muhteşemsiniz. Sevgiler yüreğinize
yüreğine ve kalemine sağlık canooooo.....
ne yazıkki bu devirde işte edilen yeminler bunlar sanırım....sanki türk düşmanlığı ... nasıl oluyor da bize bu kadar hakedilmeyen hareketler .. nasıl oluyorda islam altında üç kağıtçılık .. bumudur siyasi anlayışlar.. nerde kaldı''MUSTAFA KEMAL ATATÜRK'ün bize öğrettiği doğruluklar.. (KURAN-I KERİMde bunlarmı yazıyor kul hakkı yiyiniz.. aç ve sefalete sürükleyiniz.. gençliğe hırsızlığı öğretiniz...)ne oluyor bize nerede halkım.. eyyy MİLLET UYANIN....
SEVGİMLE.. CANOOO
SİNİRLERİM BOZULDU DAHA YAZMICAMM:(((((
SEN YAZ BİZ BURADAYIZZ... DESTEKLERİMİZ SONSUZ...
Tebrik ederim ; girmiş olduğunuz '' vatandaşlık '' sınavını kazanmış oluyorsunuz. Sizin gibi vatandaşlarımız varken, bizlerin saltanatı hiç sallanmadan sürecektir.. Makarnanız, pirinciniz,kömürünüz,buz dolabı ,çamaşır makinersi ,bulaşık makineniz ve hatta cep harçlığınız adresinize gönderilecektir. Elektriğiniz ve suyunuz,okulunuz yoksa eğer, her şeyi devletten beklemeyin. Acun Ilıcalı er geç size de okul yaptırmak için gerekeni yapacaktır. Elektriği rüzgardan da elde edebilirsiniz. Su için de derhal yağmur duasına çıkınız. Bu kadar basit işte. Nasıl çözüm ama...