- 411 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
FOTOĞRAF
Artık gözlerini görebiliyorum sevdiğim…Yakından bakabiliyorum yüzüne,lakin sen baktığımı bile görmüyorsun…Usulca bakıyorum sana,anlayamıyorsun…Karşımda fotoğrafın sevdiğim,sadece tek bir fotoğraf…Lakin o da yetiyor hayatıma renk kattı sen bunu da görmüyorsun…Usulca bakıyorum fotoğraftaki sana,fotoğraftaki senime…Ne zaman olur da zamansız suallerini bitirir perdeyi açarsan;sana göndereceğim tek şey umutlarımdan sonra,sevdiğin insan olacak…Seni mutlu görmek ölünceye kadar ki tek isteğim olacak…Anlamak için hiçbir çaba harcamana gerek yok,anlamak için böyle sevmen yeterdi lakin sen de bu şekilde sevecek bir cesaret yok!Artık yüzünü yakından seçebiliyorum sevdiğim,sen sana baktığımı hissetmesen bile…Bir kaçak gibi bakıyor,bir o kadar buruk gülümsüyorum sana…Artık seni senden isteyemiyorum bile sevdiğim…Kızıyorsun çünkü bana,bende sen yok hala neden seni bende görmek istiyorsun diye…Benler,Senler,sevebilme yeteneği,imkanlar,imkansızlıklar,hoşlantılar,alışkanlıklar,aşklar,sevgiler karışıyor birbirine sevdiğim.Lakin ben biliyorum bilmem gerekenleri,sen sakın yorma o tatlı canını…Hüzün yaprakları ağaçlardan düşmez oldular,kış adını uzaklara çok uzaklara salar oldu,adı bile unutuldu bak sevdiğim bahar geldi,bahar ta içimize oturdu…Bu bahar aşka hazırdım ben sevdiğim,bu bahar her şey tamamdı aslında,sende isteseydin,gerçekten olabileceğimize inanıp hüzünleri salıverseydin…Ne yapalım seni çok sevdiğine emanet edip yüzümü hüzne dönmekten başka seçeneğim yok ama senin adına mutlu olacağım,sevdiğim mutlu diye…Artık nefesini hisseder gibiyim,çekiyorum nefesime.Lakin sen bunun da farkında değilsin,neyse sevdiğim günahkar yarınlara sarılıyoruz her gece yastığa başımızı koyarken.Keşke yarına uyanırken beni de alsan yanına,elimden tutsan kaldırsan sessizce…Hiç yok demem,yok diyemem sana…Yalnızca sana koşar gelirim sen koşmamı bir gerçekten istesen…Beni sorular denizinde boğmayı bırakıp gerçekten içimdekileri görebilsen…Neyse sevdiğim bu konu uzar gider,şunu söylesem daha hoş kaçar kısa ve de öz içimdekileri en güzel şekilde anlatan iki kelime sadece…SENİ SEVİYORUM,SENİ ÇOK SEVİYORUM,SANA ANLATAMAYACAĞIM,ANLATMAKTAN KORKTUĞUM BİR ŞEKİLDE SENİ ÇOK SEVİYORUM…YAĞMUR TANESİ GİBİSİN İÇİMDE,BAHAR AYLARINDA BİLE YAĞIYORSUN SİNSİCE…GÖZYAŞLARIMIN ÜRKEKLİĞİNE BİLE ALDIRMADAN SÖYLÜYORUM İŞTE!SENİ SEVİYORUM,SENİ ÇOK SEVİYORUM,KAPAT GÖZLERİNİ,BU KEZ UYKUNA AL BENİ…BEN GELİYORUM,RÜYALARINDA BİLE OLSA SANA KOŞMAMA İZİN VER BAK SON KEZ SÖYLÜYORUM…SENİ “O”NA BIRAKIP KENDİMİ MASAL DİYARINA İTİYOR GERÇEĞİN OLANLA İKİNİZİ UZAKTAN İZLİYORUM…
Dilara AKSOY
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.