ÇOK YÜZLÜ ARKADAŞ
ÇOK YÜZLÜ ARKADAŞ
Bir sabah msn mi açtığımda bir bayan isminin bana davet gönderdiğini gördüm.İsim tanıdık gelmiyordu.Daveti kabul etmedim tabiki.Ertesi gün yine msn mi açtığımda aynı ismin yine davet gönderdiğini gördüm yine reddettim.Üçüncü kez de aynı isim davet gönderince kabalık olmasın diye kabul ettim.
Böylece virüs msn me eklenmiş oldu.Virüs derken normal iletişim virüslerinden değil, kendini akıllı sanan bir insan, bayan ismiyle bayan gibi yazışan, görüntüsü de bayan ama dengesiz biri olduğu belli.Sanırım arkadaş yoksunu biri.Yada popüler olma arzusunda olan biri.Vatan millet sakaryadan sohbetler ettik bir zaman.Memleket kurtarma sohbetleri var ya hani onlardan.İki üç ay böyle devam etti.Daha sonra bir gün bana bir arkadaşının msn sini eklememi söyledi.Çok samimilermiş, İyi biriymiş , arkadaş olmak istiyormuş.Hadi ekleyelim dedim ve ekledim.
Günler haftaları,haftalar ayları,, aylar yılları kovaladı.Çok sayıda arkadaşı bu şekilde ekledim.Aslında benim böyle bir şeye ihtiyacım yoktu.Zira bilgisayarı açmaya zamanım bile olmuyordu.Kapalı olduğum zamanlar benimle sohbet edemediği için sitemlerini mesaj olarak geçiyorlardı.Böyle sekiz adet arkadaşım olmuştu.Ama yalnız biriyle görüntülü sohbet etmiştim yalnızca iki defa.Yüzünü görmemiştim diğerlerinin.Bunların hiç birine de ben kamera açmamıştım.Zira prensiplerime aykırıydı.Aileden olmayan birilerine kamera açmıyordum.
Bir ara bu beş arkadaş aynı anda açıkken samimiyiz ya ortak sohbete almak istedim.Beşi geldi diğerleri gelmedi.Şüphelenmiştim.Zaten sohbet ettiğim sırada bazı konuşmaları birbirinin aynı gibi gelmişti bana.Zaman zaman dikkat ettiğimde beş kişinin bir tek kişi olduğunu anladım.
Amaç neydi hala çözemiyorum.Bir kişi beş farklı msn de benimle sohbet ediyor.Bu ne dengesizlik.Olur şey değil.Hala ne olduğunu çözemedim .Tek çözüm msn mi bu tür çöplerden temizledim.Belki diğer üçü de aynı kişiydi kimbilir.
YORUMLAR
Rabbim kimseyi kimseyle sınamasın bu dünya da bizler gelip geçiciyiz. Dostumu da düşmanımıda iyi öğretti bana, insanların yüzlerindeki maskeyi düşürdüklerini gördüm bu sayede hakkımda hayırlısını ver Allah'ım hamd ve şükürler olsun,meğer şu üç günlük dünyada ne kadar yalnızmışım... Maskeli balodan çıkınca dışarıya anladım dostuda düşmanıda. Yıkılmadım ayaktayım yarınlarda o maske takan insanların karşısında dimdik duracağım.....
Artık eski ben ben olmayacağım. Çünkü yeni ve tertemiz sayfa açıyorum hayatıma, yüzüne kişiliklerini saklamak için maske takan insanlardan uzak durmak şartıyla
darılmayınız vallahi çok hoşsunuz hem yemem diyorsunuz hem yan cebime koy misali hem benim fazla muhabbete ihtiyacım yok sevmem pc hem zamanım yokdiyor akabinde yıllar süren yazışma diyorsunuz sonrasında birkaç kişinin eklenmesi sohbetler güzel giderken oyunun bozulmasında oyun bittide karşı tarafı suçluyorsunuz şimdi sizde hiçmi suç yok:))
Çok teşekkür ediyorum yazan mahir kalemlere.Sanal olan hiç bir şey yok aslında.Var olduğu sanılıyorsa yazıya dökülüyorsa eğer gerçektir.Yüzler görülmese de yürek atışları hissedilmese de yazdıklarıyla dimağlarda iyi veya kötü bir intiba bırakılıp değerlendirmeye alınıyorsa eğer gerçektir.İyi anılmak adına, güzel özelliklerinden bahsedilmek adına insanların kendisine saygısı olduğu müddetçe sanal sanılan gerçek alemlerde gün gelecek yalanlar barınamayacaktır.Saygılarımla.
Bir iftiradan korkarım, bir de yalancı birkaç yüzlü karakterlerin karşısında silahsız ve savunmasız kalmaktan...ve herzaman duâ ederim; *Rab'bim sevmediklerini bizden, bizi sevmediklerinden düya ve âhirette uzak eyle. Kötü niyetli yaratıklar karşısında, iyileri silahsız ve savunmasız, yâr ve yardımcısız bırakma. Mağlup ve mahcub eyleme. Tuzak kuranları kendi tuzaklarına düşür!*diye...İnsanlar da, farklı manzaralar ve farklı tabiat olayları gibi değilmi? Devamlı duâ etmek lâzım. Allah'a emânet olun!