- 683 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Çınar,a
Çınar;
Bana yazdım bu mektubu aslına bakarsan senin yazmanı istediklerimin yekünü tüm bunlar
bir ara sen yazmışsın gibi bana bunları sat sevgilim.
sen deli değilsin
biliyorum
itaat etmekten vazgeçtiğin cesur anlarında deli yaftası yapıştırıldı üstüne başına ben biliyorum ki değilsin (evet ben deli değilim )
büyüttüm seni değiştirmeden yonttum çapaklarını usulca törpüledim acıtmadan sivriliklerini olmadın sildim ,kırdım ,yıktım baştan yaptım yine olmadın
bir türlü olmadın bakıyorum da bu işi de tamamlayamamışım hala yarımsın olmuyorsun hiç hamurunda var sanırım bir yamukluk ona da ben bir şey yapamam.
seni,beni,sen,ben gibi sözcükler peydah olursa biz ortadadan kalkarız böyle işte.oysa ki seni beni mi vardı sevgilim (sevgilim diye seslenmesi hep içimi gıdıklamıştır ama hiç seslenmedi)
Ben iflah olmam aşksız beslenemem ellerim çürür ama sevdiğim sen değilsin.(ama benim sevdiğim sensin )
Bazen anlatmak ve anlamak yetmiyor,benim için bir kardeşten öteye gidemezsin bunu sana kırmadan anlatabilmenin yolunu bir türlü kestiremedim,benden başka bir şey bekleme artık olur mu?(olur ama ben babamı sevdiğim kadar seni sevdim bu haksızlık şimdi oldu mu?)
ben kimi seversem söyleyebilirim sensin diyebilmek isterdim özür dilerim(zorunda değildin bunun için sana kızamam ,bari böylesine ince olma izin ver nefret edeyim bari)
Lambur lumbur yazıyorsun ve konuşuyorsun hala görüyorum ve duyuyorum ki.
Sana dilini doğru kullanman gerektiğini defalarca hatırlatmıştım (hatırlattığında haaa özür dilerim demiştim bak yine haa hööö kullandın diye tekrar uyarmıştın yine yine nolmuş? )
üzülme...(hep üzülme diyorsun ama bana neler ettiğinin farkında mısın?senin için döne döne can veriyorum)
Git.......................(hüzünlü olmana katlanamıyorum,kendimi aşka suskun kalmayı yeğleyen biri belki diyerek avuttum yok o da değildi )
Git ve kendine düzgün arkadaşlıklar edin(paylaşmanın ve emeğin erdemi bu sanırım )
Git..................konuştukça küçülüp,basitleşiyorsun.Bu hareketlerine uyuz oluyorum (ne dedim ki?)
Git...........seni daha ne kadar kovmalıyım?()
GİDİYORUM
(dilerim döşeğinde yatanla kalbinde yatan bir olmaz)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.