- 1871 Okunma
- 22 Yorum
- 0 Beğeni
Cinsel Eğitmen - Bu Kadarı Fazla
Göğüs üzerinde “Cinsel Eğitmen”…
Bu ne mi? Bir genç kızın tişörtünde İngilizce yazan bir yazının Türkçesi. E ben ne diyeyim giyiyor ve işin kötüsü biliyorsa neden giyme gereği duyuyor. Adamın biri geçse karşısına, bayan bu eğitim uygulamalı mı dese ne olacak!
Bir delikanlının göğsünde de “Porno Star”
Bir diğer genç kız “Yakalayabilirsen Beni”
Bu giysileri piyasaya sürenlere ne demeli! Bize ne oluyor, biz para için on binlerce insanın sağlığı ile oynuyoruz, ahlakı ile oynuyoruz. Para için kızını, karısını, şerefini satan insanlar olduk çıktık. Usul usul yitirilen bir şeyler var, öylesi usul usul ki farkına vardığımızda artık kaybolmuş olacağız.
Yol boyunca dikkat edin ilköğretim altıncı sınıftan itibaren ve lise öğrencisi kızlara, evden çıkarken uzun olan etek boyu ne hikmetse köşeyi dönünce kısalıveriyor, birkaç kere kıvırdın mı belini tamamdır. Gömleklerinin düğmeleri iyice açık, gömleğin içine giydikleri kendilerini seksi gösterdiğini düşündükleri dantelli badileri meydanda. Meydanda olan sadece onlar mı, dilim varmıyor.
Kızlarımız! Neden öğretemedik insanın güzelliğinin yüreğinde, aklında olduğunu, sergilenecek şeyin aslında hoş sohbetin, güzel ahlakın, terbiyenin olduğunu. Verdiklerimizi alma yetenekleri mi yok, yoksa vermede bizim mi yeteneğimiz yok. Anlatamadık mı bacak göstermekle, göğsün çatalını ortaya sermekle, göbeği rüzgâra vermekle kadının kadın olmadığını. Bunlarla ancak onun kadar basit düşünen erkeklerin ilgileneceğini, günlük belki sezonluk ya da mevsimlik ilgi alanlarına girebileceklerini. Kalitenin dışta değil özde olduğunu nasıl öğretemedik. Bacak arası muhabbetleri olmadan bir samimi kalbe girebileceklerini bilmiyorlar mı?
İnternet sitelerinde dolaşıyorum, lise kızları adı altında video görüntüleri dolu, tuvaletlerde seks gösterileri, sınıfta kız kıza sevişme sahnelerinin çekimi, kızla erkekli cinsellik üzerine mide bulandıracak görüntüler.
İçimiz çekiliyor, yüreğimiz bir tatminsizlik içinde, ellerimiz her yerde, gözlerin akıbeti hiç belli değil. Bir arayış içerisindeyiz sanki lakin ne aradığımızı bilmiyoruz ve hep bilmediğimiz şeyi yanlış yerlerde arıyor gibiyiz. Kendimizi ispat için başvurduğumuz ne varsa, çoğu bize zarar veriyor.
Ya oğullarımız!
Erkek çocuğu daha yürümeye başlamadan “öp oğlum”, “söv oğlum”, “tut oğlum”, “sen erkeksin oğlum …” larla büyüttüğümüz oğullarımızdan gençliğe adım attıktan sonra edep terbiye mi bekliyoruz, ne hakla, hangi yüzle! Kızımıza çimdik atan komşu oğlunu dövmeye kalkarken, bizim yetiştirdiğimiz erkek evladın tanımadığımız insanların kızına çimdik attığını nasıl da göz ardı ediyoruz.
Otobüsteyim arka taraflarda, lise talebesi olduğu belli olan üç genç delikanlı. Yol kenarında bozulmuş başka bir otobüsün yolcularını bizim otobüse veriyorlar, gençlerden biri küçük camdan burnunu uzatıyor… “hey fıstık sen arkaya gel”! Aynı gün içinde bu kadarı fazla diyorum, evet bu kadarı fazla.
Zehra Gümüş
YORUMLAR
Söylenlecek çok şey var ama nasıl başlayacağız nasıl sıraya koyacağız bilmiyorum. Devlet ve sözde aydınlar basın yayın yolu ile bunu teşvik etmiyor mu? Biraz direnene neler denmiyor!!!!!!!! hala bu çağda düşündüğüne bak- namus sade orada mı- yani o olmazsa namussuz mu- yobaz - zaten ne çekiyorsak sizin gibi geri kafalılardan çekiyoruz..............................vs.vs.vs.EEEEEEEEEE devletin bir millet ve nesil için bir düşüncesi var mı? diye sorsak. devlet kimin.ne için devlet . millet kim. milleti millet yapan değerler neler vs.vs vs.
Ama sıkıştığımızda aşağıladağımız değerlerle övünür ondan dem vurur o aymazlığıda yaparız.size edebiyat defterinde yazdığım bir şiirle katkıda bulunmak isterim
X TOPLUM PAZARI
Bir terazi var insanların elinde
Tartılan insan, kıymeti ise para,
İman, dürüstlük kefede yok yerinde
Maddiyat net ağırlık, maneviyat dara
Bu tacirler, insan satar paraya
Makam ister, bakmaz kire karaya
Şişe, duman yoksa, giremezsin araya
Ayyaşlıktır kıymet rütbesi insanın
İnançlardır bu tezgâhın malları
Para ile satın almak ister kulları
Dört bir yana usanıyor kolları
Yalan tesbih ibadetidir bunların
Bu yolcunun yolu bana kör gelir.
Buna uymak ahlakıma ar gelir.
Dürüst kalmak bu yüzden mi zor gelir
Aklına ne kötü şey gelir insanın.
EY YÜCE MEVLAM
Bir nesil türedi, kendinden başka
Ne günler göreceğiz EY YÜCE MEVLAM
Kadın-erkek değişik, hepsi bir başka
Ne günler göreceğiz EY YÜCE MEVLAM
Kadın doğum yapar, erkek sancı çekiyor
Erkek kundak yapar, kadın kâğıt açıyor
Suya rağbet yok, millet neler neler içiyor
Ne günler göreceğiz EY YÜCE MEVLAM
Bayım bulaşık yıkar, bayan makyaj telaşında
Çocuk flört yapar daha yedi yaşında
Nineler çıplak gezer, 70 - 80 yaşında
Ne günler göreceğiz EY YÜCE MEVLAM
saygı ve selamlar
Öncelikle seçiğiniz konu üzerinde söz söylemek veya söyleyebilmek büyük cesaret. Ağzını açsan bir tarafa yontulyor. Sakal bıyık meselesi yani. Yazıyı çoğaltıp okumak isterdim ama doğru dahi olsa yazıdaki açıklamalar da biraz hafifletilmeli. Ancakmdeni cesaretinizden dolayı sizi tebrik ederim.
Ahlak yapımız üzerinde yıllar süren kararlı uygulamalar meyvesini veriyor. Tabi zehirli bir meyve. yarın belki de bu günleri arayacağız.
Bence bu hale gelme sebeplerinden birisi de şudur:
"Bu kadarı fazla"
Ahlaki aşınmanın " Ne kadarı az"
Az olmadan çok olmaz demiş atalarımız.
her şey "Kadar" kelimesinde başlıyor ve orada bitiyor.
Şimdi bana " O kadar da değil" mi diyecekler.
yangın var...
yanıyoruz...
yanıyoruz...
İlâhî...
su...
heyhat!...
gel gör ki mevsimler de bir garip...
ne bulutlar var gökyüzünde...
hâli ile ne de boşalacak yağmurlar...
haa O dilerse bulutsuz da yağmur yağar mı?...
elbet yağar...
amma sebeb...
sebeb..
bir sebeb gerek...
gerçeklere ayna olmuşsunuz...
teşekküler...
gönlünüze afiyet...
Milli değerler siyasal ve sosyal hayatın en öenmli itici gücüdür.Burada yaşanan erozyonlar karşımıza tuhaf bir sürü insan tipi çıkaracaktır.
Yazınız ibretlik örneklerle dolu
Kutluyorum .Çok önemli önemli olduğu kadar gündemde uzun süre tutulması gereken bir konu bu
Sağlıcakla kalınız
Ergen çağdaki insanların hormonal değişimlerinden kaynaklı olarak şekillenen giyim ve kuşamlarından faydalanan tek sektör tekstil sektörü değil. Bunun kuaförü var, kozmetiği var. Bu sektörlerin başında da o gençlerin abileri, ablaları, anneleri, babaları var.
Gelgelelim ahlaki çatırdamanın yükünü bele katlanan eteğin sahibinde aramak ne kadar adil bilmiyorum. Çocuklarınızı ya da kendinizi bu sistemin ahlaksız taarruzundan ne kadar koruyorsunuz. Mesela herkes "yemekteyiz" programıyla ilgili atıp tutarken izlemeyi reddeden bir kişiye denk gelmemiş olmamız düşündürücü değil mi?
Ahlaki ve kültürel korozyon ya da erozyonun kaynaklarının tesbitlerinde gösterdiğimiz takdire şayan başarıyı çözüm konusunda göstermeyişimiz ya da çözümü teorik olarak üretip, pratikte kendi ürettiğimiz çözüme çok yanaşmamamız ayrı bir handikap.
Son olarak; sizin gözünüz bu gençlerin kafalarının içindeki güzellikleri görmeye değil de, sadece üzerlerinde yazanları çevirmeye ve bunları ifşaya müsaitse bu gençler ağızlarıyla kuş değil kurşun tutsalar yine de topun ağzından kurtulamayacaklar düşüncesindeyim. Saygılarımla...
SAYIN ZEHRA GÜMÜŞ SİZİ TEBRİK EDERİM BÖYLESİ ÖNEMLİ BİR KONUYU ELE ALIP YAYINLAMANIZ ÇOK ANLAMLI VE ÖNLENMESİ GEREKEN BİR KONU.EVELA AİLE DENEN KAVRAM ÇOK ÇOK ÖNEMLİ ANNENİN KIZINA BABANIN OĞLUNA VERDİĞİ AİLEVİ EĞİTİM TERBİYE VE DİNİ HASİHAT, YÖNLENDİRME ÇOK ÖNEMLİ BENCE.ZATEN ÜLKENİN GEREK YAZILIM GEREKSE GÖRSEL MEDYASI RESMEN YAHUDİ LOBİSİ GİBİ ÇALIŞIR DURUMDA. İNTERNET,CEP TELEFONLARI BUNLAR ATEŞİ KÖRÜKLEYEN NESNELER.EVET OKUL ÖNCESİ VE OKUL SONRASI EĞİTİMDE ÖNELİ . NE BUNLAR DİYECEK OLURSANIZ? ALLAH'IN YASAKLADIĞI VE TOPLUMUN KABUL ETMEDİĞİ, AİLENİN UYGUN GÖRMEDİĞİ ŞEYLERİ ANLATMAK ÖĞRETMEK OKULARDA İDARECİLERİN VE ÖĞRETMENLERİN KONUYA HASASİYET GÖSTERMELERİDE ÇOK ÖNEMLİ.AMA ÖĞRETMENLERDE ARTIK MODA ELAMANI GİBİ OKULA GİDERSE ERKEK ÖĞRETMENİ ERKEK ÖĞRENCİ BAYAN ÖĞRETMENİDE KIZ ÖĞRENCİ TAKLİT ALIR.ALLAH KORKUSU VE İMAN EKSİKLİĞİ ÇOK BÜYÜK BİR KAYIP HANDİKAP ADETA BİZLER ÇOCUKLARIMIZA BU YÖNDE GEEKLİ EĞİTİMİ VERİRSEK EVELALLAH DÜZELİRLER İNŞALLAH .TEKRAR KUTLAR YAZILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM.SAYGILARIMLA
Mehmet Salih APARI tarafından 3/2/2009 2:04:48 PM zamanında düzenlenmiştir.
çok güzel bir konuyu ele almışsınız...kutlarım sizi...aynı şey benimde başıma geldi...kızın birnin montunun arkasınada "bunu da kırarsan diye başlayaıp gerisi ebenin diye devam eden son bölümü ise okuyucunun hayal dünyasına bırakıldığı için nokta nokta konan bir yazı vardı.görünce şok oldum nasihat etmeye çalıştım.annesi de işyerinden arkadaşım bir bayan.ikisi de bana demediğini bırakmadı...işte herkesin varmış da o da heves etmişte sınıfça yazdırmışlar da...ben kıızmı sıkmam da...deim kızım aynur sen kendi kızlarını yetiştir.allah muhafaza etsin tüm evlatlarımızı....toplum bitmiş artık..
yerinde tespitler
ve haklı sitem...
günden güne bozulan bir gençlik
sitemler duyulmayacak elbette çağ dışı olmakla suçlanacak sitem edenler..
Sadece aile eğitimi yetmiyor kitle iletişim araçları sayesinde farklı hayatların özendirilmesi en büyük sorun ve bunun önüne geçmek gerek..
kaleminize sağlık...
Güzel bir form konusu yaramıza neşter ne yazıkki kızlarımızda erkek çocuklarımızda bir uçuruma sürükleniyorlar. Ben bir kaç sene evvel ist. aksarayda romanyalı bazı f...şe kadınların giydiği tişortün önüne yes arkasına no yazıyordu o bayan o yazıların ne olduğunu biliyordur mutlaka yine ist sultançiftliğinde buna benzer bir yazının daha küçük olan görünüşünde fakir olduğu belli olan bir erkek çocuğunda aynı tişort vardı evlatlarımızda bir özentidir gidiyor formu açan arkadaşımızın desbitleri çok döğru bu eksikliği herkes görüyorda hanki birimiz ne yapıyoruz evde diz altı etek giyinen oniki yaşındaki bir kız çocuğu serviste veya okul tuvaletinde onu dizinin üstüne kıvırmasında anne ve babasının ne suçu var dememeli o ahlak ve davranışı aile iyi öğretmeli düşünebiliyormusunuz yüztane evde anket yapsak kaç televizyonda kaç saat ahlak dersi dinliyoruz ve çocuklarımıza ahlaktan bahsediyoruz veya kaç saat moda dinliyoruz evlerde her zaman magazin proğramları izlenirken bir çocuktan ne beklersiniz....
Vallahide billahide ahlaki çöküntüye doğru adım adım ilerliyoruz dönüşü olmayan bir yoldayız kimse birşey yapmıyor.
Zehra Gümüş hanım efendiye katılıyoruz desbitleri ve düşünceleri yerinde ahlağı olmayan bir toplum yaratıyoruz bu toplumdan ne beklenirki.....
Teşekkürler Zehra GÜMÜŞ..
Evet, buna benzer bir tişörte ben de rastlamıştım ki o daha feciydi sanırım. üzerinde "seks antrenörü" anlamına gelen bir yazı vardı ve bu tişört bir genç bayanın üzerindeydi. maalesef ki yapabileceğimiz bir şey olmuyor.
bir dönem 900 milyon dolar borç istemeye amerikaya giden heyetimize ne demişlerdi biliyor musunuz? yeni açılmış olan "TRT GAP kanalına, kadın programı koymanızı istiyoruz" demişlerdi ve bizimkiler de; "bu amerikalılar bizimle dalga mı geçiyor ya? böyle şart mı olurmuş?" diyor ve balıklama dalıp kabul ediyorlar. işte o gün bugün milletimizi millet yapan en önemli unsurlardan olan Türk aile yapısı peyderpey bozulmaya ve yozlaşmaya başladı. artık genç erkeklerimizin tişörtünde küfürlü, genç kızlarımızın tişörtlerinde ise davetkar yazılar okur olmaya başladık. kimseye müdahale etmeniz mümkün değil zira özgürlük kisvesine bürünülmüş ve içimiz kemirilmektedir. hiç birine söz söyleyemiyorsunuz zira herkes sizden daha akıllı (!) ve daha çağdaş (!) o yazıya gözünüz takılı kalmaya görsün, alimallah hemen sapık olur çıkarsınız. vesaire vesaire... hasıl-ı kelam gemi batacak kadar su almış durumda ama kimsenin umurunda bile değil. Allah iyi etsin, ne diyelim.
doğru tespitler
yanlış eğitim
sadece ailede bitmiyor,çevresinde, okulunda neler neler okuyup öğreniyor.
ilk okula başladığında kızlarım oturup ağladım.bitti dedim ne verdiysem verdim verebildim.ya bundan böyle nasıl başa çıkacağım tüm bu çürümüşlükle.çıkmak işin içinden bireysel olarak mümkün deil.eğitim önemli ,eğitim şart
da nasıl güveneceğiz belki kuru yanında yaşlar da yanıyor ama (benim ailemde de eğitimci çok)malesef eğitim camiası
hiç te umulduğu gibi belirli seviyede yada saygınlıkda deil.
onlar aileyi suçluyor aileler onları.toplum tam bir çöküş içinde türkiye için türkler için özellikle yürütülen bir sistem bir yok oluş yok ediş .bu oyuna bu tuzağa düştük düşüyoruz.lütfen
bu gibi çağrılar önemli
bu gibi yazılar önemli
kendimizide sorgulamak için.
devamını dilerim bu doğru tespitlerin
Turkiye'de ne zaman bu durumlarin olacagi ortamlarinin programlari yapildi? 12.eylul. 1980 ihtilalinden sonra! Guya devleti terorden koruyacakalrini soyleyen apoletli soytarilar Turk milletinin, toplumumuzun ahlaki degerlerini ALT-UST edecek calismalara (!) el attilar. Ve ilk denemeside KONYA'DA bir lisenin eglence gecesinde sergilendi. O tarih ahlaksizligin, hassiyetsizligin, onursuzlugun miladiydi. O tarihten sonra devletin tepesindekiler herseyi mubah saydi. Yani, hirzizligi, soygunculugu, ahlaksizligi... Ve o zamandan bu zamana kadar halkimiz buyuk bir psikolojik baski altina alindi... Eger ulkemizde olan bu olumsuzluklara karsi halkimiz cesaretini toplayip belli merkezlere dersini veremiyorsa; iste bu psikolojik mahkum edilisindendir. Beyinler dondurulmus adeta... Ne zaman bir iyi yurek bu tur konulara el atip, yazialr yazsa '' hangi cagda yasiyor musuz, gericilik mis ... mis... mis...'' sozlerini hemen isitirsiniz... Toplum olarak ortak TAVIR koymayi ogrenemdigimiz muddetce tukenmeye, yok olmaya mahkumuz!..
Bunlara dur demenin yolu; MEDYA denen alcaklasmis itlerin sonunu getirmektir ulkemizde !..(MEDYA derken, toplum ahlakini , gelenek ve ananelerimizi hice sayan emperyalizmin eniklerine demek istedim...)
Degerli yazarim;
Onemli bir konuyu dillendirmissiniz, tesekkurelrim coktur.
Saygilarim derin yureginize ve kaleminize...
Değerli dost,
Ne yazık ki toplumumuz çok dejenere olmuştur.Bu gerçeği göz ardı etmemek gerekir,öğüt verdiğimiz gençlikten de ters cevaplar alır olduk,bizleri geri kafalı nitelendirmeleri çok acı.Bir millet örf ve adetlerini geleneklerini kabullenmiyorsa inanın tehlike çanları çalıyor demektir.İleri görüşlülük ahlak kurallarını çiğnemek olmamalı,sapla samanı karıştırmamalı kişiler,efendim bizler ileri görüşlüyüz,bacak baldır göğüs açılmasını ileri görüş diye bana sunuyorsa bu insanlar, demek ki halimiz yaman.Bende yazılarımda hep bahsederim böylesi durumlardan ancak; saygıyı, örfü, ananevi geleneklerimizi bir kenara bırakmak gerektiğini aldığım yorumlarımdan anlıyorum.Yüreğinize binlerce teşekkürler ve böylesi yazılarınızın devamını bekliyorum.Günün yazısını ve yazarını kutluyorum.Varolasınız.
Saygılarımla
Bahar
baharca57 tarafından 3/2/2009 1:37:13 AM zamanında düzenlenmiştir.
bu tişört üstünde yazan yazılara bi örnekte şöyle vardı... ve komik aynı zamanda... bir erkeğin üstündeki tişörtte ingilizce ben bakireyim yazıyodu...
güler misin ağlar mısın...?
gerçekten gençlik adım adım bilinmeze doğru gidiyor fakat bunun tek suçlusu onlar değil... anne-babaların da hataları çok fazla...
hem sadece cinsel konularda değil bu durum... içki, sigara ve en kötüsü uyuşturucu...
yüzeysel insanlar olmaya başladık... Allah' tan korkmamaya başladık daha vahimi onu unuttuk....
dolayısıyla bunların gelmesi kaçınılmazdı...
Allah herkesin yardımcısı olsun
tek çare akıllı olmak