- 721 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
YAZIKLAR OLSUN...
Cep telim çaldı. Arayan polisti...Telsiz sesleri arasında polis memuru ismimi ve tel numaramı tekrarladı. "Dün gece 21.30 civarında küfürlü bir mesaj yazdımızmı" dedi. " Hayır dedim". "Beyefendi biri sizin şifrenizi kırmış, internet üzerinden cep teliniz kullanarak küfürlü mesaj yazıyor ve etrafı dolandırıyor" dedi. Yine telsiz sesleri ve tam karakol ortamı........... "Ne yapmam gerekiyor" dedim. "Şimdi sizi yönlendireceğim" dedi. "Kontür satan bir market, gazete bayi gibi yere gidin. On metre kala beni uyarın ve cep telinizi sakın kapatmayın" dedi. Gittim. "On metre yakınmdayım "dedim... Kaç tane turcell, vadafon kontürü var sorun. Bilhassa ikiyüzellikler olsun" dedi. Gene polis telsizi sesleri ve amirlerden gelen emirler........... "On tane alman gerekiyor, asla telini kapatma" dedi yine o ses. "Memur bey param yok" dedim. "Dosyanız elimizde pazartesi günü işleme koyacağız"dedi. "Peki " dedim... İçimden bir ses bunda bir şey var ama neyse dedim. Karakoldan, savcılıktan, şahitlikten, mahkemeden korkarız ya... Bizi öyle alıştırdılar çünkü! Orta okul yıllarından hatırlıyorum. Savcılık temiz kağıdı yada herhangi bir şey için karakola giderdik. Asık suratlı, sert tavırlı polis memuru karşılardı. Derdinimizi anlatmadan bir liste veriridi elimize. Gir kırtasiden al!!! Alırdık kuzu kuzu... İşte böyle bir toplumdan geliyoruz biz... Bir keresinde arabamı ara sokağa park etmiştim. Küçük otobüslerden biri tampona çarpmış. Balkonda oturan ihtiyar teyzeler plakasını almış bana verdiler. Kanuni işlem başlattım. başlatmaz olaydım. teyzeleri ifade için çağırmazlarmı. Ben davadan vazgeçtim. Teyzelerde bir daha şahit olmayacakları içn yemin ettiler...NEYSE BUNLAR ESKİDENDİ ŞİMDİ HERŞEY DEĞİŞTİ POLİS ÇAĞDAŞ HİZMET VERİYOR...Konuma döneyim. KISACA DOLANDIRILDIM ALTI ADET İKİYÜZELLİK KONTÜR ALDIM VE O POLİS MEMURU TAKLİDİ YAPAN ADAMA HEPSİNİ OKUDUM. UTANMADAN BANA ON ADETE TAMAMLAMAM GEREKTİĞİNİ YOKSA PAZARTESİ GÜNÜ ZİRAAT BANKASINDAN GERİ ALAMAYACAĞIMI SÖYLEDİ... YUH DEDİM BE YUHHHHHHHHHHH. EV KİRAMI VEREMEDİM DEDİM, İNSAF DEDİM. "SAVCI BEYE SORALIM SİZE DÖNECEĞİZ" DEDİ. İşte böyle sevgili okurlar. Onlara kimliksiz tel hattı satanlara, sattıranlara yazıklar olsun. Bizi bu hale getirenlere, böyle toplum yapanlara yazıklar olsun. Ne derseniz deyin. YAZIKLAR olsunnnnnnnnnnnnnnnnnn.
YORUMLAR
Korkacak ne vardı pek anlayamadım ama, başınıza gelen bu olay basit bir dolandırıcılık...Üzüldüm adınıza.Keşke korkmasaydınız demek bir şeyi değiştirmeyecek olan olmuş..
Öyle bir hale geldi ki insancıklar !
yüz yüze değil telefonda bile dolandırılıyor artık pesssss...
paylaştığınız için sağolun...
Tanımadığınız kişilere cevap vermeyin desem de siz artık bilirsiniz tedbir almayı...
Özellikle, sizi arayan kadın sesine dikkat edin..Kontör tuzakçıları bunlar...Bir yakınımın da başına böyle bir olay gelmişti....
Çok geçmiş olsun..
Selamlar...