- 575 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
amin canim, cümlemize... yazin cok akiciydi, Allah razi olsun bizleri uyardigin/bizlere hatirlattigin icin...
_____
-bensemde bile güya dikkat ederim ama günün akisinda illede bilmiyerekde olsa yapiliyor giybet...
-giybeti birak su-i zan bile günahtir biliyorumki bunlarin en kötüsüde 'koguculuktur' ve koguculuk kabir azabina sebeptir...
*
-üzüldügüm sey suki, kimi koguculuk yapiyor ve bu büyük günahdan bi haber yasiyor... uyarsanda dinlemiyor..
-bunlarin cogu islamdan bir haber dini atalarindan taklit ederek yasayanlardir...
-ve senin dedigin gibi biri yapiyor, diyeri günah oldugu bilerek yinede mani olmuyor...
-ve cok yazikki dinleyen, ikaz etmedigi icin yapanin günahina ortak oluyor...
*
-halbuki Rabbimiz, yarattiklarinin hakkini en güzel koruyandir... aralarinda adalet saglayandir... ama bunu KUL düsünemiyor yada düsünmek istemiyor...
*
-KUR'ANa denk olan 'vel asir' suresinde Rabbimizin yeminle baslayan ikazi, tavsiyesi ve ayni zamanda müjdesi neden göz ardi ediliyor...
____________
-birde bu TV konusunda yazdiklarin cok vahim bir durum ama sükür ben kötü konusmuyorum, ben herkes icin Rabbimden hidayet diliyorum...
-herkesin son nefesini nasil verecegini ancak Rabbimiz bilir ve müslümana camur atmak degil, mü'min kardesini uyarmak ve ona DUA etmek yakisir...
-yeniden Allah razi olsun diyorum, sevgilerimle...
saniyorum bu rumuzun baska bir yazisini okudum ben.
insanin icinde mevcut olan iyilik ve kötülük tohumlarinin hangisine huy verirsen o yeserirmis. ee atalarimiz demis iste; "can cihmayinca huy cihmaz(mis)." ikisine de huy veren etrafi yesil tutar bence.
evdeki cennet hesabi mahserde tutmaz.
sevgiler,