- 2632 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Özgür Martı..
Hayatımmm ne düşünüyorsun sesi irkilmeme sebep oldu birdenbire gelince hemen kulağımın dibinden..hiçç dedim öle dalmışım işte..ama deminden beri sana bişiler anlatıyorum ve sen balım hiç tepki vermiyorsun..sen beni dinlemiyorsun işteee..dedi dudaklarını büzerek küçük bir çocukmuş gibi..ne desem ki şimdi..şu iki martının birinin kuyruğu mu yolunmuş nedir ona bakıyordum ve de anlamaya çalışıyordum neden oldu, kim yaptı ,kendi kendine mi oldu, ağa mı takıldı desem ortam bumbuz olacak hava zaten yeterince soğuk..niye burada böyle dipdibe titriye titriye oturuyoruz o da başka mesele ya..canımcım benim güzel sevgilim dalmışım işte abartma istersen ha dedim sakinleştirmeye çalıştığım sesimle..peki peki dedi ben gidiyorum ve ayağa kalktı ..ya yapma gülüm dedim kolundan tutarak..ayyy dur şaka valla ..wc ye gidiyorum hayatımmm dedi mleri iyice bi uzatarak..hım dedim sessizce…sonra yükselttim azcık sesimi ve dedim ki ben götüreyim mi seni?ay delisin sen ha dedi..şurası işte iki adım ilerde hemen dönerim ben..sen iki çay söle hemen koşar yetişirim ben dedi ve uçtu gitti..arkasından baktım nasıl da şirin bitanem dedim az yüksek sesle..yan masada oturan kulağı küpeli metalci oğlanlar bi muzip muzip güldüler bana nedense..neyse..çay söyledim ..balım gelene kadar da martılara bakıym bari dedim..hangi kuyruk uzun hangisi kısa şöle bi rahat rahat…..daha çay gelmeden hayatımın anlamı geldi anlamlı anlamlı sırıtarak …bırrr bırrrr dedi canım iyice bana sokulup..kolumun altına giriverdi saçak altında kalıp yağmurda ıslanmış bir kedi gibin..çay nerdeee dedi şakıyarak..ay unuttun muu …valla aşk olsun ha dedi bide burnunun üstünü kırıştırıp pisss şeyyy dedi …………..bi dakkaaa….ala alaaa…yaw neden aynı deil bu martılar?alt tarafı kuyruk dersin ha..ne bu fark yaw?genleri mi bozuk nedir şu yamuk kuyruklunun?aha bak bi de atladı ekmeğin üstüne sağlam olandan daha çabukkkk…...uyyy..ne hız ha…diğeri de kızdı gakkk dedi bi depik ona…..hehehehe….allaın işi be..binlerce martı….nerden gelirler ,nerde ürerler ,nerde uyurlar,?düşününce insanın tuhafına gidiyor ha…maşallah bi de hindiden büyükler ..aynı anda 2si 3ü kafaya düşse gittin alimallah………………
cemmmmmmmmm………..cem yaaaaaaaa……….din le mi yor sunnnnn……pat kendime geldim…he canımmm..he kuşummm…beyaz kuyruksuz martımmm benim dedim –güm kafamda bi adet şemsiye patlaması ve son söz..otur sen o martılarla pis devekuşu bi daada beni aramaaaa dedi koşarken kapıya doğru………………küpeli oğlanlar baktı bana ne yapıcam diye….…ben gülümsedim ve bağırarak gakkkk dedim gakkkkk………..
Özgür Martı Jonathan..:))
YORUMLAR
öhöm...bayanım aslında ...:))..sadece içimden böyle geldi yazmak...diğer yönüyle bakmak ..bir erkeğin gözüyle işte..hep sorar ya bayanlar..ne düşünüyorsun diye..böyle şeyler düşünebilir erkekler sanırım alınacak pek bişi yok ...etraflarındaki şeylere çocuk gözüyle ve de bir meraklı kedi gözüyle bakar erkekler ..biz bayanlar onların çok endişeli göründükleri zamandan ve bizi sevmediklerinden yakındığımız zamanlarda onlar sadece etrafı gözlemlemektedirler saf ve temiz bir şekilde..öyle midir acaba gerçekten?:))
BEN SİZİ, KEDİ KIZ MİSALİ, BAYAN ZANNEDİYORDUM...
ŞAŞKINIM BU YANILSAMADAN DOLAYI...
ÖZGÜR MARTI JONATHAN'LA TANIŞMIŞ OLMAKTAN DOLAYI DA MUTLUYUM...
BUGÜN MARTILARI İZLEDİM BENDE SAHİLDE...BİR BAYAN EKMEK ATIYORDU ONLARA...ÇIĞLIK ÇIĞLIĞA TOPLUCA UÇUŞUYORLARDI EKMEK KAVGALARINI VERİRKEN...
HATTA ŞÖYLE BİR DÜŞÜNCE GEÇTİ AKLIMDAN, O GÜZEL GÖRÜNTÜYÜ SEYREDERKEN...
BİZ İNSANLAR EKMEK ASLANIN AĞZINDA DERİZ YA, MARTILAR DA KENDİ DİLLERİNCE, KENDİ HİSLERİNCE EKMEK İNSANIN ELİNDE DİYORLAR MIDIR...
BÜTÜN KUŞLARI ÇOK SEVERİM...MARTILAR VE ALBATROSLAR ÇOK OLDUĞU İÇİN SAHİLDE ONLARIN HER HALİNİ SEYRETMEYE BAYILIRIM...
BAŞLIK MARTI OLUNCA İLGİMİ ÇEKTİ VE KEYİFLE OKUDUM...
SAYGILAR...