Yemekteyiz..
-İktidar Bey.Bugün menünüz de ne bulunuyor ?
-Hemen açıklayayım.Misafirlerime ana yemekten önce ara sıcak olarak;İmar ve İskan affı sunacağım.Fırında çok bekletmeden hazırlanacak olan bu ara sıcağımı beğeneceklerini umuyorum.
-Uzun zamandır sunulan menü’ler de ara sıcak olarak karşımıza çıkmamıştı.
-Evet haklısın.Zamanının geldiğini düşünüyorum.Ana yemekte çok sulu olduğu için,Kimene davası çorbası ile açılış yapmak niyetindeyim.Sürekli ateş üstünde tuttuğum içinde,soğuk rüzgarlar esen siyasetin içinde olan misafirlerime sıcak bir sürpriz yapmak istiyorum.
-Hımm Sendika hanım’ın dün yapmış olduğu,gösteri çorbasının tadını beğenmemiş ve çok eleştirmiş idiniz.Bugün sizin çorbanız beğenilmez ise eleştirelere açık olacakmısınız ?
-Dün önümüze sunulan gösteri çorbasının tuzunu iyi ayarlayamamış Sendika hanım ama Muhalefet Bey çok beğendi.Herkesin damak lezzeti farklı sanırım.
-Kitle Hanımda beğenmişti.Unuttunuz sanırım.
-O Kitle Hanım’da var ya..Önüne ne konuluyor ise onu beğeniyor.Bak İşveren Bey öyle mi ?
Onun gibi seçici olmak gerekir.
-Ana yemek olarak sunacağınız yemeği öğrenebilirmiyiz.
-İki tane ana yemek düşünüyorum.Değişiklik olsun.Birincisi Vergi affı kebabı ki İşveren Bey ağzını şapırtadarak yiyecek bundan eminim..
-Diğer ana yemeğiniz nedir ?
-Yumurtalı emekli zammı dolması olacak.Kitle hanımın bu ikinci ana yemeği,yediğinde bana 10 puan vereceğinden de eminim.Bu yemeği misafirlerime dağıtırken onun tabağında ki miktar yüzde 5 daha fazla olacak.
-İktidar Bey diğer misafirlerinizi düşünmediniz sanırım.
-Olur mu öyle sesi hoş falanca şey, hiç öyle şey olur mu ? Muhalefet Bey için tatlı yapacağım.
-Tatlınızın adı nedir ?
-Vişneli Milletvekili zammı tatlısı.
-Siz Muhalefet Bey’in yapmış olduğu,Deniz Feneri Tatlısı içinde çok eleştiride bulundunuz.
-Gözünüzden de bir şey kaçmamış.Neden eleştiride bulunmayacakmışım ki.Tutturmuş önümüze Almanlardan öğrenmiş olduğu tatlı çeşidini önümüze sunmuş.Neymiş efendim.Bu tatlının tarifi aslında ülkemizde de çok iyi biliniyormuşda vay siz nasıl bilmezmişsiniz de aman dedim.O gün az kalsın sofradan kalkıp gidecektim.
-Peki Muhalefet Bey vişneli Milletvekili zammı tatlınızı görünce hani bunun üstünde Dokunulmazlık şerbeti olmalı der ise sizede Deniz Feneri tatlısında kullanmış olduğu Dokunulmazlık şerbetini hatırlatır ise ne yapacaksınız ?
-İlahi falanca bey.O hoş sesinizle bugün ne de çok konuşur oldunuz.Eğer öyle bir şey olursa ben arada o konuyu kaynatarak bir parmak düello balı sunar kendisini,yemek bitene kadar idare ederim.
-Peki Sendika hanım bu gece aç mı kalacak ?
-Aaa neden aç kalsın ki ? Sendika hanım içinde gecenin sürprizi olarak IMF soslu makarna yedirip duracağım.Sendika hanım makarnayı önünde görünce elindeki çatala sarmakla uğraşır durur.Bu nedenle de fazla sesi çıkmaz.
-İktidar Bey pes vallahi.Her şeyi ince ayrıntısına kadar düşünmüşsünüz.
-Eee sizin bilmediğiniz bir şey daha var falanca bey.
-Bizim bilmediğimiz bir şey mi ?
-Evet
-Bizi merakta bırakmadan açıklarmısınız ?
-Tabiki.Bu gece programı Amerikada ki Sevgilimin babası ile bütün akrabalarıda Beyaz saray yavrusu malikanelerinde seyredecekler.Bu neden ile çok başarılı olmam lazım.Bu neden ile de çok planlı davranmaya çalıştığıma inanıyorum.Ayrıca da çok heyecanlıyım.
-Desenize evlendiğiniz de evinizin salonunda oval masa olacak,ayrıca evinizin ortadoğu ismini verdiğiniz bahçenizde güzel barbükü partileri yapacaksınız.
-Falanca Bey siz de az değilsiniz.Bugün size çok şaşırdım.Siz dua edinki bugün böyle bir sebebim olduğu için çok sinirli değilim.Sinirli olsa idim.Siz bu soruları sormadan ve yapmış olduğunuz yorumları yapmadan ananızın evinde soluğu almış olurdunuz..
-İktidar Bey desenize şanslı günümüzde imişiz..
-Evet
-Son bir soru.Bu gece ödülü kazanırsanız.O ödülle neler yapacaksınız ?
-Falanca bey burada kamerayı kapatırmısınız ?
-Neden
-Bu söyleceklerimi sadece kulağınıza fısıldamak istiyorum.Gerçi ödülü kazandığım da açıklama yapacağım ama misafirlerime ve seyredenlere de sürpriz olsun.
-Peki İktidar Bey kapattım.Nedir bu sürpriz ?
-Ödülü kazandığım da ödülü Kitle hanıma vereceğim.
-Hepsini mi ?
-Evet hepsini ona vereceğim.
-Ya Amerikada sizi seyredenlerin tepkisi ne olacak ?
-Ben onlarsız hareket edermiyim Falanca Bey..Hiç öyle şey olur mu ? Onlara da haber verdim.
Aramızda kalsın ödülün miktarı az olduğu için,onlarda ses çıkartmadılar.
-Anladım İktidar Bey.Şimdi kameramı açıp devam edelim....
Yemektemiyiz..
Hamdolsun Yemekteyiz...
Başkada bir şey değil.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.