- 1467 Okunma
- 15 Yorum
- 0 Beğeni
CABBAR...2....
Yalancı Yarim....
-Bu aralar yine sen krizim tuttu be Cabbar.Aslında sanki biraz közlenmiş/biraz karaya vurmuş gibiydi sana sevdam/sana özlemlerim /sana gelişlerim ve o sabrı suskun bekleyişlerim.Hani dağıtıp durmuştum kendimi başka başka konularla eski dostlarla muhabbet falan.Yooo ben kendimle köşe kapmaca oynamışım.Hem sözde/hem özde senliyim.Kokum/nefesim/ruhum/sıcaklığım bile sen..
Ne yapsam/ne etsem de kopamıyorum,atıp aklımdan bilinmezlere de kaçamıyorum.Nasıl başaracağım söyle Allahım.Ben bu cabbar yükünün altından nasıl kalkacağım?
-Bre Cabbar son günlerde iyiden/iyiye koydu yokluğun.Hani bensiz gitmelerin olmayacaktı.Yolları bitirdim,yollar yok artık demiştin/demiştin ya cannn.
-Ne yaptın sen ? Benim yalancı yarim ..
-Ellerim yine tuşlarda,numaranı çevirip duruyorum.Hay aksilik aradığınız kişi şu an meşgul,bir daha çeviriyorum bile/bile lades benimkisi; Oysa numaranı ben kullanıyorum,faturaları hala Cabbar diye ödüyorum Adını görmek var ya faturalarda o ne acı anlar,ellerimin arasında adın/hayallerim de binbir kere sen..
kalbimi nasıl da dağlıyor her defasında ve telefonun ilk açılışında sen….küheylanım.İşte ondandır ki ben hep seni yaşamalardayım.Sende,senlerde /dün de/ dünlerdeyim.
-Çoğu kez resimlerimize gidip geliyorum,hele de o haralardaki gezintilerimiz.Bana at’a binmeyi öğretmen ve zamanın birinde senin gibi deli yetiştirdiğin KEYFO’nun beni yere çakması nasıl da an be an görüntülenmiş.O’rda ne kötü olmuştun be Cabbar ağam.
-Ölümüm bu gün demiştin / ah…keşke şimdi beni duyabilsen.Aslında fazla bir şeyim de yoktu.Yalnızca sol bileğim yerinden çıkmıştı.
-Aman yosunum ne ettim sana,nasıl çekersin sen bu acıyı/söyle çok ağrıyor mu canın? de be iki gözüm,diye söylenerek gelmiştik doktora.Doktor alçıya alıncaya kadar ruhun kaç kere firari olmuştu.Her defasında yüzüm gülsün isterdin.Bana o hiç dilinden anlamadığın ne şarkılar çalardın.Dinle yosun gözlüm bak Raj söylüyor...
-Ya…Cabbar’ım senli ölümler de olmalıydım ben.Sen de ölmeliydim,senin bir kere değil bin kere öldüğün gibi.Mamafi şimdilerde aklıma her gelişin bir ölüm/hayalinle buluşmalarım bir başka
Ölüm.Anılar/yollar/yolculuklar ve daha neler…hepsi ayrı bir ölüm.
-Evet senle ölmeliydim/bir yanım sende...
-Çünkü sevmekti o en alasından… her yanım sende..
-Aşk’tı o en ulaşılmazından.Düşünüyorum da biz göze geldik belalı yarim.Param parça oldu hayallarimiz.Tarumarlardayız ahhh be sevdiğim..
-Beni bir benle mi bırakacaktın cann
-Dedim ya enine/boyuna senlerdeyim.Sen yoksun ama ben sendeyim.Hemde aklımla/ruhumla/bedenimle senliliklere dolu dizgin koşmalardayım.Yokluğuna inandığım anlarda hep kandime cevabı dönmez sorular soruyorum.Ah be can ben nasıl yaşıyorum ?
-Senle meşguliyetimi her daim nasıl acı çeke/çeke hissediyor ve seni rüyalarımda ağırlyorum/hüzünlerin prensesi ben yine ağlıyorum..
-Rüyalarıma her gelişinde, keşke diyorsun…yosun yeşil gözlüm keşke seni hiç tanımamış olsaydım.
-Sana bunca hasreti/düşünmeleri/çaresizliği/özlemleri/vuslatsız sevmeleri bırakmanın acısı ile
göçtüm deli kız diyorsun.Dün gece yine rüyalarımda yoo… aslında yanı başımdaydın ellerim ellerinde /sol yanım/her yanım/ben yanım /sen yanındım.Yani ben sendim/sen de ben….
-Uçurumların en ucunda olsan bile umutlarına/yaşama sana bıraktığım o halatlarla sım sıkı tutun.Restlerini kullanmaktan hiç çekinme ve şu kalleş/keşmekeş hayatın blöflerine
sakın ola inanma/yenilme.Aklına düştüğüm her an yanındayım,yeter ki ara..yeter ki bana Cabbar’ım gel de.Gelirim işte o an iki gözüm/gelirim cigerim.Hiç bir zaman hiçbir şeyden korkma.Sakın ola yıldırmasın seni hiçbir güç.Tıpkı yıllar önceki gibi.Haydi sil artk göz yaşlarını şimdi gel pencereden/gökyüzüne uğurla beni…Yarına hazır et kahveleri ve bekle beni…Yarın buradayım iki gözüm.…nasıl rüya/nasıl kabus/nasıl sennnn ? Allahım bu Cabbar neden benim hayatımda varrrr....?
YORUMLAR
DELİ KIZ ŞİİR GİBİYDİ BE.
KUTLARIM.
SEVGİLERİMLE
Herkesin gönlünde hayalinde,sevdasını yaşamak istediği bir cabbarı vardır.
En bunaldığı anlarda bile bu hayali düşünmesi insana terapi gibi gelir.Yaşama sevinci ve mutluluk verir.
Bu cabbar serisinden çok hoşlanıyorum.Adeta ben de duygulanıp kendimi kaptırıyorum.
Bu güzel kalemden Cabbarı okumak,insana haz veriyor.
Devamını bekler güzel yüreğine selam sevgilerimi gönderirim.
Uçurumların en ucunda olsan bile umutlarına/yaşama sana bıraktığım o halatlarla sım sıkı tutun.Restlerini kullanmaktan hiç çekinme ve şu kalleş/keşmekeş hayatın sana blöflerine sakın
Ola inanma/yenilme.Aklına düştüğüm her an yanındayım,yeter ki ara..yeter ki bana Cabbar’ım gel de
Sevgili dost sanırım ben bu hikayeyi hep okuyacağım yok olmak üzere olan umutlarımın tekrar yeşermesi ve tekrar sevgilere güven ile sarılabilmem için.
Teşekkür ediyorum güzel paylaşımınız için. Sevgiler yüreğinize
deli kiz CABBARI arar dingili kirik sokaklarda... halbuki o bu dunyadan gocmustur...
simdi o selvi altlarinda uyurken seni bekler deli kiz...
hafiften tebessum birakip ver elini gurbet deyip ayriliyorum kara trenle sayfandan...
yurek daglayan bir yaziydi.. yurge ve kaleme yakisan bir yazi...
tebrikler cok
saygilar her daim prenses...