hangi Atatürk?
O vakti geldiğinde gelmiş,kendişine bahş edilen donanımları en iyi şekilde kullanarak görevini yerine getirmiş ve bunun huzuru ile aramızdan ayrılmış özel bir insandı sevenlerimiz onu saygı ve dua ile anıyoruz.
Herkesin başka bir Atatürk’ü olduğu günümüzde bunun sebebini düşünmek istemeyecek kadar kötü niyetli ve bencil tavırlar sergiliyoruz,insanlarda şu vardır,liderleri,ideolojileri,rejimleri kendi düşüncelerini içinde barındırdığı sürece severler yani hiç bir lider aşığı,ya da ideoloji aşığı değildir,yani ne kadar heykelleri dikilse,uluslar inşa edilse bizim gibi oldukları sürece arkalarındayız yoksa ....yokuz.
Atatürk’te o kadar müstesna ve özel yaratılmış insan’ki bu bizim ulusumuza nasip oldu.Bir ülkeyi yok olmaktan kurtardı ve ülkedeki herkesin sevmesi ya da sayması gereken bir liderdi.Onu sevmemek mümkünmü bize önderlik ederek bu vatana sahip çıkmamızı sağladı.
Ama biz sevmeyi’de saymayı’da kendimize uyduruyoruz, bizim hayat felsefemiz ve düşüncelerimiz ile sevmemiz gereken insanın özellikleri örtüşmeli .Bu ülkede hiç kimse Atatürk gerçegini inkar edemeyecegi için herkes kendisinin sevebilecegi bir Atatürk’ü kalemleri ile fikirleri ile canlandırdılar.Bu bazılarınında arayıp bulamadıgı bir imkandı bu ülke insanına servis kolaylaşmıştı artık.
Böylece Atatürk’ün degil onun sevenlerinin düşüncelerinin topluma Atatürkçülük adı altında enjekte edildiği bir 50 yıl geçirdik.
Yine bu sebeplerden dolayı ,Atatürkün bir insan olarak aşklarını,kızgınlıklarını,üzüntülerini kendi ifadeleri ile hiç bir zaman öğrenemeyeceğiz anlatılanların hepsi ikinci ağızdan ve derinden gelen hikayeler,duyduklarımızın hepsi birilerinin bizim duymamızı istedigi şeyler Atatürk e ait olanlar ise ,herkesin hemfikir olduğu,katılmayanlarında gizleyemedikleri kendi satırları ve fikirleri onlarıda nasibi olan anlar.
Her insanın doğdugu gibi öldüğü gerçegi biliniyorken,ölünün gölgesi altında saklanıp yeni ideolojiler yaratan rejimin adı ne olmalı acaba??Atatürk’ün cumhuriyet diye bize miras bıraktığı miras bu mu sizce?
Bu sorulara cevap verebilecek saglıklı bir düşünce yapımız oldugunu sanmıyorum
Sebep=SAHTE ATATÜRK KAŞESİ VURULMUŞ GEÇEN 50 YIL.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.