- 1380 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sen yardım et Allahım
(29.12.2008 tarihinde gazetede köşemde yazdığım yazı)Üç günden beridir, bir insanlık dramı yaşanmakta, kutsal mekânda, Peygamberlerin mekânında. Yapılan katliamdan başka bir şey değildir, Bosna-Hersekte Sırpların yapmış olduğu katliamın benzeri yıllardır Filistin’de yaşanmaktadır. Bu bir insanlık suçudur, Bosna-Hersekte yapılanlardan dolayı Karadziç nasıl yargılandıysa bu ve bugüne kadar süren katliamın sorumlularının da aynı şekilde yargılanmaları gerekir.
İslam âlemi sessiz, Araplar aynı, Birleşmiş Milletler de tık yok, insanlığın yüz karası olacak olaylar yaşanıyor, halen Amerika Haması suçlamakta, batı renkli sinemaskop seyreder gibi seyirci, ne olacak, kim dur diyecek, kim dur diyeceğin ötesinde kim dur diyebilecek, İsrail orantısız güç kullanıyormuş, ne oranı, ne orantısı, adamlar açıkça çoluk çocuk demeden katliamlar yapıyorlar.
Şehadet şerbetini içen, gideceği yeri gören Filistinli şehadet getiriyor, parmağını kaldırmış “Eşhedüenlailaheillallah ve Eşhedü enne Muhammeden Resulullah” diyor ve Rahmana kavuşuyor, sevdiğine kavuşuyor. Bu içler acısı durumu izlediğimde gözlerimden yaşlar aktı, Allahım artık sen müdahale et diye bağırmışım. Ne yapalım, ne yapabiliriz.
Mübarek Peygamberimiz, “Bir kötülük gördüğünüzde, elinizle durdurmaya çalışın, elinizle yapamıyorsanız dilinizle durdurun, dilinizle de yapamıyorsanız, kalbinizle buğzedin”meailinde bizleri uyarıyor.
Ey Allahın Resulü biz elimizle bir şey yapamıyoruz, dilimizle sadece bağırıyoruz, imanın en zayıf noktası olan kalbimizle bugzetmeye çalışıyoruz. Bizim dualarımız isabet kaydetmiyor, biz sana layık ümmet olamadığımızdan, dualarımız kabul görmüyor.
Senin manevi ruhaniyetine sesleniyoruz, kendilerini dünyanın efendisi zannedenler ümmetini yok etmeye çalışıyorlar. Ne olur Rabbimize sen yalvar, ne olur sen yardım iste Allahtan. Zalimleri, zulmedenleri Kahhar ismi celilesiyle kahretsin.
Ey Allahım insanlık tarihi boyunca zalimlere derslerini verdin, sel gönderdin, deprem verdin, tufanlar gönderdin, artık senden istiyoruz. Biliyoruz ki zulüm ilelebet payidar olamayacaktır, artık dayanamıyoruz, senin yardımın olmadan kimse bir şey yapamıyor. Kuvvet kudret sahibi sensin Allahım.
Selam ve Saygılarımla
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.