Bir Resim Karesi
Otoyolun kenarında oturmuş etrafı izlemekteyim. Kaldırımlar, üst geçit insanlarla dolu. Ve otoyoldan, bir dakikada binlerce araç geçmekte. İzlediğim her insanın her aracın bir amacı var belki. Ama farkında olmadan hepsi bir yerde bütünleşmiş aynı anda aynı portreyi oluşturuyorlar.
Ve ben o manzaranın bir resmini çektim. Aynı resim karesi içinde birbirini tanımayan binlerce insan. Hiç bir zaman bir arayada gelemecekler belki. Ve yine belki o resim içinde olduklarından habersiz devam edecekler bir başka resmi oluşturmak için amaçları uğruna yürümeye. Sanki okadar insan anlaşmışlar gibi aynı yerde aynı anda orda olmaya. Halbuki birbirlerinden habersiz bu manzarayı oluşturabilmek için anlaşmışlar adeta.
Kimisi evine, kimisi işine, kimileride bir başka yere gitmekle meşgul bu kaldırımlarda ve otoyolda. Ben kenarda oturmuş, onların habersiz bu oluşturdukları manzarayı izlemekteyim. Yüzlerce insan, yüzlerce hedef, yüzlerce düşünce, yüzlerce amaç tek bir resim karesinde şimdi, yüzlerce resmi oluşturanlardan habersiz.
Metaren
YORUMLAR
Kimisi evine, kimisi işine, kimileride bir başka yere gitmekle meşgul bu kaldırımlarda ve otoyolda. Ben kenarda oturmuş, onların habersiz bu oluşturdukları manzarayı izlemekteyim. Yüzlerce insan, yüzlerce hedef, yüzlerce düşünce, yüzlerce amaç tek bir resim karesinde şimdi, yüzlerce resmi oluşturanlardan habersiz.
kutlarım.harıka anlatımdı.kaleminiz susmasın.