- 887 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
Sadece saçmalıyorum...
Tutunamıyoruz şu hayatta, beceremiyoruz tutunmayı bir türlü tutturamıyoruz… O kadar zor ki kendi kendini ikna etmek ve bunun doğru ötekinin ise yanlış olduğunu ima etmek, anlatmak kendine ve kendini inandırmak…
İnandıramıyoruz kendimizi saçma sapan hayatlar yaşamanın manasız olduğuna ve inandıramıyoruz sevmenin yalan olduğuna ve sevilmenin sahte olduğuna.. Ve o sevgilinin bir yalancı olduğuna… Yalnızız bu hayatta tek başınayız ve kendimizle başbaşayız.
Bir ben ve bir de kendim… Ve yaşanılması gereken bir hayat…
Özeniyoruz yarısı yaşanmış yarısı terkedilmiş hayatlara. Ve hep bir başka hayat arzuluyoruz aslında yaşadığımız hayat ne kadar gerçekçi olsa da.. Ve hep masallara inanıyoruz.. Masallardaki keloğlan olmak istiyoruz prensesle evlenmek için o kel halimize bakmadan.. Yok yok, beceremiyoruz yaşamayı..
Sadece ve sadece dünya hayatı için yaşıyoruz ve bu dünyayı da yaşamayı beceremiyoruz tam istediğimiz manasıyla.. Bir şeyler buruk içimizde, bir şeyler yarım… Bir eksiklik hissediyoruz içimizde hep, doldurulması zor büyük boşluklarda geziniyoruz bütün hayal alemlerimizde.. Dolmuyor bir türlü, dolsa da taşıyor, başka bir bardak arıyoruz taşanları da sığdırabilmek için hayatımıza.. Yani dengeleyemiyoruz bir türlü yaşamı ve aldığımız nefesi.. Nefes almayı bile beceremiyoruz hatta… Arıyoruz inadına gelmeyecek sevgiliyi, arıyoruz inatla olmayan leylayı yada mecnunu.. Bulamıyoruz asla terk edilen benliğimizi.. Ve yalnızlığımızla karşılaşıyoruz bir anda.. Yine kendimizle çarpışıyoruz…
Biliyorum, yanlışın arkasında değilim ve yanlış değil yaptığım ama neden inatla istiyorum bu yanlışı tüm hücrelerimde hissetmek arz edercesine..?
Onu da anlamış değilim…
YORUMLAR
bir çoğumuzun içinde olduğu yalnızlığı ve imkansızlıkları çok güzel dile getirmişsiniz.önümüze konulan bir yemek gibidir hayat.bazılarımız iştahla yerken bazılarımızda mecburen hayatta kalabilmek için yiyiyor bu yemeği.bende çözemedim hayatmı acımasız yoksa imkansızlıklara sürükleyen biz insanlarmı diye?kaleminiz daim olsun.teşekkürler bu güzel paylaşım için.
gerçekten şimdiye kadarki renklerin karmaşıklığının kendi hayatımda olduğunu düşünürken bir başkasınında karmaşık renklerle bezendiğini görmek beni çok üzdü umarım renkler bir gün herkesin hayatındaki gibi olur bana benzeyenlerin hayatında emeğine sağlık güzel bir yazıt
"Sadece ve sadece dünya hayatı için yaşıyoruz ve bu dünyayı da yaşamayı beceremiyoruz tam istediğimiz manasıyla.. Bir şeyler buruk içimizde, bir şeyler yarım… Bir eksiklik hissediyoruz içimizde hep, ........içimizdeki o eksikliği doldurmak, düne takılmadan yarın için kaygılanmadan günümüzü onun rızası çerçecvesinde yaşamak dileğiyle....yüreğine sağlık...
İNSANIN RUHUNA EKİLMİŞ VE HAYAT BULMAK İÇİN ZORLAYAN BİNLER ÇEKİRDEK VAR
ÇEKİRDEK HAYATINDAN AĞAÇ HAYATINA GEÇEMEYEN
VE ZORLAYAN BU İSTİDATLAR İNSANI VE HAYATI ÇEKİLMEZ HALE GETİRİYOR BELKİ DE...
ÇOĞU BİR BAŞKA ALEMİN HEBERCİSİ ARAŞTIRMA VE ARAŞTIRMAYA SEVKETMEK İÇİN TETİKLEYİCİ OLAN O İSTİDAT ÇEKİRDEKLERİ
DÜNYADA TATMİN ETMEK İSTEMEK
STRESLERİN İNTİHARLARIN HAYATTAN USANIP BIKMALARIN
HAYATTA ARADIĞINI BULAMAMANIN TEK KAYNAĞI
.......................................................
TEBRİKLER
SELAMLAR