- 744 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
AŞKIN ÖZGÜRLÜĞü NE GÜZELLLLLLLLLLLLL
Bir rüya mı görüyorum yoksa hayl mi ediyorum bilinmez Artık esaretteki kalbim özgürlüğüne mi kavuşuyor Kalbim öylesine deli gibi çarpıyor ki taaaaaaaaaa toroslardan duyuluyor Gerçekten de ak mıydı yüreği ismi gibi ... A k olmalı Akça karşıma çıkmalı Aşk bu sefer yıllardır beklenen mutluluğun müjdesini veriyordu belki de O sıcacık billur sesi ...
Esaretle özğürlüğün ayrımındayım şimdi Taaa uzaklardan geliyor bu davetkar efsunlu gizemli ses... Sözcükler ruh tahlilinin şifresi sözcükler Şiirler aşka davet çıkaran çöpçatan o güzel şiirler...
Belki de biz onunla kaç defa göz göze geldik bakıştık Aynı yollarda yürüdük bu seferde yollar mı kesişiyor ne ...
Hayatıma girdin mi girmedin mi girecek misin Sorular sorular beni aşka salan hain sorular
Bak yıldız topladım bize kokumu serptim üstüne bir demet yaptım senin için alır mısın saçar mısın...........................................................................
YORUMLAR
-istedigini kavusmus gibisin yazindan anladigim kadariyla, senin icin sevindim... yoksa benmi anlamak istedigimi anliyorum, orasi meshul...
-insan ne istedigini bilmeli tabikide, askmi = özgürlükmü yoksa her ikisimi...
-ikiside bir arada olurmu olur ama bunun icin cok güclü olmali insan ve sabirli... yada sevdalisi yaninda olmali...
*
__________güzel bir yaziydi, tebrikler... sevgilerimle...