BAYAN !.. MÜFETTİŞ
Müfettişlerin okula geldiği gün,Kadir bey çok hastaydı.Okula gelemeyecek haldeyken okula gelmiş,hatta teftiş oluyordu.Zil çalınca önce müfettiş,peşinden ayağını sürüye sürüye Kadir öğretmen sınıftan çıktı.Karşı sınıftan çıkan öğretmen arkadaşı Hasan’ı
görünce durdu.yürümeye takatı kalmamıştı.Hasanın koluna girdi,öğretmenler odasına
doğru yürüdüler.
Hasan Kadir’e hastalığını sordu;Bronşlarının çok ağırdığını,önca ilaca rağmen bir türlü iyileşemediğini,bir yandanda böbreklerinin ağırdığını,inleye inleye anlattı.Hasan Kadire bazı şeyler önerdi.
Öğretmenler odasına varınca,söz dönüp dolaşıp teftişe geldi.
-Teftiş nasıl geçti?
-İyiydi ya !Zaten hastaydım.Canımdan bezmişim,bir yandan başım dönüyor,bir yandan acı çekiyorum,ne yaptım bilmiyorum doğrusu!!!!
-Seni kim teftiş etti?
-Bayan müfettiş.
-Gerçekten seni çok baymış.Ayakta duracak hal bırakmamış sende.En iyisimi rapor al,evine git yat ve dinlen.Umarım bana baymayan bir müfettiş gelir!!!!!!!!
Menemen-İzmir
10.01.2003
YORUMLAR
-İyiydi ya !Zaten hastaydım.Canımdan bezmişim,bir yandan başım dönüyor,bir yandan acı çekiyorum,ne yaptım bilmiyorum doğrusu!!!!
-Seni kim teftiş etti?
-Bayan müfettiş.
-Gerçekten seni çok baymış.Ayakta duracak hal bırakmamış sende.En iyisimi rapor al,evine git yat ve dinlen.Umarım bana baymayan bir müfettiş gelir!!!!!!!!
--------------------------------------------------------------------
1-Kadir öğretmenin başı ağrımasına rağmen neden ayaklarını sürüye sürüye çıktı dışarıya? Veya yürüdü?
2-Yoksa siz de bayanların Amiriniz (İdareci) olmasına katlanamayanlardan mısınız.?
3-Cinsiyet olarak (Kadın) Bayan müfettiş olmaz diye bir kural mı var.
_______________________________________________
Feminist değilim;
Yazınız fıkra kategorisinde değerlendirildiğinde evet gülümsetti.
Birde yukarıdaki sorularımın yanıtını alabilirsem?
melannkolik tarafından 5/15/2009 11:05:23 AM zamanında düzenlenmiştir.