SENI SEVMEK UMUT DEMEK
SENI SEVMEK UMUT DEMEK
yaşananların pozitiflğinin yüzüne yansıması ve yaşanacak zaman dilimindeki mutluluğun umudu gözünden okunuyor. dolayısıyla;hayat tarzın olan tebessümün sadece seni sevenlere değil ,tüm insanlara pozitif enerji veriyor..bu bakımdan da ne mutlu sana.
Şu yazacaklarım , şu an içimden gelenler..duygu ve düşüncelerimin, hatta dilek ve temennilerimin ham şekli…
YORUMLAR
Merhaba;
Yazılarınızın birçoğunda başlık gördüm yalnızca.Bu da yeni bir yazın türü mü? diye geçirdim aklımdan:) Üsteki kısa paragraf bile ne çok şey ifade ediyor.
UMUT...Hayata bağlanmanın en kolay, en güzel yolu değil mi.
Tüm umutlarınızın gerçekleşmesi dileğimle....
KNİSK
nezaket ve usulubunuz için çok çok teşekkür ederim..değil elbette..öyle bir yazın türü olmadığını sizde bizde biliyoruz..aslında bu yazı çok çok uzun bir yazı..ancak diğer yazılarımı okuduysanız konuya ilişkin açıklamamı yaptım..bu cümleden hareketle bir kısmını ya kaldırdım yada kestim böyle..zahmet edip zaman ayırmanız bile takdire şayan..teşkkürlerimi sunuyorum..gönül sayfalarımızda daha sık görüşmek umuduyla..saygımla..
Merhabalar Kani Hocam ..Yazınızı okudum...Yaşanmışlıklarımı yazdım diyorsunuz anlattığınız olayı yazarken zorlanmadığızdan eminim çünki yazma konusunda usta olduğunuz cümlelerinizden ve bütün olarak ....tüm yazdıklarınızdan belli ama ütopik sevgiler falan demişsiniz işte yeryüzünde gerçekleşmesi imkansız durumlar bunlar....... Ütopya: olmayacak hayal... ve bu tür sevgiyi yada sevgileri yaşamak insanın ömründen ömür alır götürür....Gönüle yasak koymak olmaz.... sevmemek mümkün değil... ozaman şiirlerimize ve yazılarımıza ilham oldukalrı için teşekkür etmekten başka yapacak birşeyimiz olmuyor ...ha Hocam ben sadece konu dan yola çıkarak yazdım bunları....Yazdıklarım sadece yazının konusundan yola çıkarak ..ütopik duygulara genel bir değerlendirme.....Tebrikler yüreğinize sağlık...Saygılar.....
ahmetnaz tarafından 10/8/2009 1:14:18 PM zamanında düzenlenmiştir.
İçtenlikli,doğal gerçek sevgiye ulaşabilmiş, yürekten dökülen sevgi incileriydi anlatımınız.Kültürel birikiminiz de sevginizi anlatırken işi kolay kılmış ve çeşitlendirerek zenginleştirmiş.Oldukça akıcı ve duygu yoğunluğunu yaşadığı gibi yazarken ,yazar bu duyguları okuyucuya da hissettirmeyi başarmış.Her şey tadınca olmuş ve sevgilinin yazarın yüreğindeki tahtı imrenilecek düzeyde..Kutluyor ve başarılarınızın devamını diliyorum.
..kimi zaman duyulması gerekenlerin ağzından duyduğum sözcükler,kimi zaman birilerinde anlam kazanan jest ve mimikler,yüzler..hasta ruhumda ölü duygulara can suyu oldu..yitik yaşanmışlığımı bulduğum ,aydınlığa çıkma adına karanlıklarda elimi tutanlarda ,(…geçmiş adı verilen maziyi yarın ve gelecekte yaşanabilir hale getirecek ) belgeler başkalarının tam tersine bende yarını ve hayatı yaşanır hale getirdi..ve utanılır şairliğim dostluk pazarında dahada itibar buldu.. “ şairler ölür ama şiirler yaşar “ cümlesinde ki teselliden hareketle diyorum ki,.şiirlerim ve şiirlerimdeki sevgililer,”AMENTÜ” ye olan inancım oldu….tipki sana olan inan ve güvenim vede sevgim gibi..
SEVGİYİ YÜREĞE KİLİTLEMİŞ ÇOK GÜZEL BİR YAZIYDI HELE FİNAL HARİKAYDI HOCAM KUTLARIM SEVGİLERİMLE