Ağır ceza
Önce lanet okuyasım geliyor ,seni tanıyıp aşık olduğum güne; ama yapamıyorum her şeye rağmen seni seven bir yanım var içimde.
Bir insan kendini bu kadar mı anlamsızlaştırabilir,senin yada sizin gözünüzde bu kadar küçülebilir mi?
Bilmiyorum olaylar nasıl bu boyuta geldi ama yaşananları hatırladıkça utanıyorum kendimden,demek ki insanlar bazen kontrollerini kaybediyorlar… ben seni Severken hiç bir şeyin farkına varamamışım ….
Ama sen gittin, neden gittiğinide biliyorum; fakat insanların gururları vardır ,bildiklerini söyleyemezler boğazlarına düğümlenir senin anlayamadıkların,ve kabullenemezler. Hırslanırlar ,hüzünlenirler bel ki isyan bile ederler …
Bir kalpleri vardır,onlarda sevmek,sevilmek ister .ama anlayamazlar işte onlara sevilmek nedir kiii
Olacakların farkında olmadan, şanslarını zorlarlar ama şans onlara hep sırtını dönmüştür belki de aşkı yaşamayı beceremiyorlardır . sevmek ister sevdiğini, doyasıya sarmak ister kollarında,tenini içine çekip, gözlerinin derinlikte kaybolmak ister; ama bunlar ancak hayaller ülkesinde yaşanır, bilemez bunu,bilse de kabullenemez işte o zaman her şey bir ızdıraba dönüşür .
Farkın da olmak istemediği olaylar gelişir. Sevdiği için "o" hiç bir şeydir, sevdiği,değer verdiği "o güzel kız" yüzüne vurur bir tokat gibi içinde biriken nefreti. Düşünmez karşısındakinin parçalanan yüreğini.
Şimdi soyutluyorum kendimi hayattan ,görmüyorum dünyanın güzelliklerini ,hissetmiyorum kuşların sesini. Bilemiyorum sonumu sensizlikte,her şey sen oluyor gözlerim de ,sensizliğin nefreti ise çığ gibi büyüyor içim de.
Güllerden bir buket yapmıştım sana; kırmızı, beyaz, sarı, onlar beni yıktığın,bana en ağır darbeni vurduğun yerde, senin için gözümden akan yaşların ıslandığı yerde kaldı hala göz yaşlarımla yaşıyorlar. Elbet göz yaşlarım tükenir,solacaklar diye korkuyorum;çünkü onlar benim hayata tutunuşum,onlar en sevdiklerim. Senin gibi….
Şimdi sen, sesini duyamadığım, rüzgarın getirdiği kokunla,beynime çizdiğim haylinle yaşıyorum.
Sen saçma bulup ,alay edip, gülsen de anlatır belki bir gün kuşlar sana …zamanın kıymetini, hayatın güzelliklerini…..
İyilikler hep seninle olsun sevdiceğim ……