UYANAMAYAN İNSANLIK
UYANAMAYAN İNSANLIK
insanlar neden bukadar derin bir uykuda?
uyanıp etrafa şöyle bir bakmak çokmu zor?nasıl birdünyada yaşıyoruz?diye sormak
neden böyle yaşıyoruz demek. hergün birileri ölüyor birileri katil oluyor birleri aç yatıyor,birileri parasını nasıl harcıyacağını bilemiyor.çocuklar gençler bomboş büyüyor,anneler babalar neyapacaklarını bilemez hale gelmişler.çünkü insanlar uyuyorlar.insanlara uyku ilacı içirilmişcesine uyuyorlar.yaşadığımız dünyayı ohale getirdiler.gençlerimiz okadar boş yaşıyorlarki hayatı. kafası jöleli gençler olmuşlar artık. hiçbirşeyi sorgulamıyorlar çünkü öyle ortamlar yaratıldı.sormayan olumsuzlukları görmeyen bugün buldum bugün yerim diyen hayatın hiçbir yönünü bilmeyen gençler olarak yetişiyorlar ve yetişmeye devam ediyorlar.vebiz insalar hala uyumaya devamediyoruz.
gulasorzine
YORUMLAR
çok fazla düşüncenin hakim olduğu,toplumsal popülizmi olan bi konu;uyuyan insanlar...imla ve yazım hataları haricinde yazıda egemen olan protestan hava,iklimine uygun örnek ve kanıtlarla daha leziz sunulabilirdi okuyucuların önüne.
yine de duyarlı bu yazı için teşekkürler...
çocuklar gençler bomboş büyüyor,anneler babalar neyapacaklarını bilemez hale gelmişler.bunun sebebi bilinmiyor çünkü insanlar uyuyorlar.insanlara uyku ilacı içirilmişcesine uyuyorlar.
Sevgili Yazarım..!
Kısacık metninle bir çok şeyi anlatmaya çalışmışsın...
'''BUNUN SEBEBİ BİLİNMİYOR''' cümlene ister istemez takıldım..
Sebep biliniyor, ancak yine yazdığın gibi insanlar farklı ulufelerle çok iyi uyutulduğu için bu ister istemez gençlerede yani çocuklarımıza da yansıyor....
Sonrada gençlerden şikayetçi oluyoruz.
İşin özeti:
Hayatında toplum adına hiçbir iş yapmıyan insanlar topluluğuyuz TÜRKİYE'm insanları olarak..
Buradan neyi kastettiğimi sanırım anlaşılmıştır...
Benim sizden beklentim bu duyarlılığınızı daha da açıp, sonraki yazılarınızda çözümleride içeren bir makale, öykü, deneme de yazmanız..
Yoksa bu makaleniz arkası gelmeyen boş serzenişten öteye gitmez.
(?)