- 824 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SEVGİLİ.....
Sevgili;
Ömrüm yine sensizliğe akıyor… durduramıyorum engel olamıyorum ne yapsam da yokluğuna çare bulamıyorum. Seni çok özlüyorum artık bu hasret bu belirsizlik bu sensizlik bitsin… bitsin istiyorum. Sonum ne olacak bilmiyorum öyle yalnızım ki anlatamam tek, dayanağım tek , tesellim tek umudum sensin, sen benim yaşama sebebimsin aldığım nefes kadar muhtacım sana çaresizim yoruldum, yıprandım, direncim kalmadı bugün bütün bu zorluklara yokluklara yoksunluklara ve yokluğuna katlanıyorsam sebebi sana olan sonsuz sevgimdendir. Ben tüm enerjimi, gücümü senden ve sevgimden alıyorum bunu sakın unutma, benim en kıymetli varlığım, hazinem sensin sen benim her şeyimsin.ne olacak sonumuz… biz hep böyle mi olacağız hep gelecek günlerin koynunda saklı gerçekleri hayal dünyamızda saklayıp erteleyip umut ekili yüreğimizde umutsuz aşklarımı barındıracağız ne olacak sonumuz… ne yapacağız..? Yazık değil mi geçip giden onca zamana ikimizde yeterince yalnız değil miyiz. Sevmek sevilmek mutlu olmak bizim hakkımız değil mi neden bunca beklemek...?
Şimdi gezdiğim yürüdüğüm seni beklediğim o yerlerden çok uzaklarda seni düşünüyor seni düşlüyorum öyle zor ki yokluğuna alışmak dayanılacak gibi değil tükeniyorum sensiz geçen her an bin asır gibi geliyor bana
Ben artık seni yanımda kendimi yüreğinde hissetmek istiyorum. Ölüm kapımı çalmadan senli günleri yaşamak istiyorum… hoşça kal...!
Seni seviyorum…
Seni seviyorum…
MESUT KARCI
YORUMLAR
çok güzel içten katıksız sevginin yansımasıydı dizelere benim söylediğim bir şey var.o sihirli kelime varya"SENİ SEVİYORUM" işte bunu samimi olarak içten kim söylerse söylesin karşısında taş olsa erir diye düşünüyorum.Güzel bir makaleydi.Aşkınız büyük sevdanız yüce olsun.selam ve saygılarımla.