- 971 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
geleceğin sevgilisine...
Bir gün hayatıma gireceksin biliyorum; hem de hiç ummadığım bir zamanda. Bilmem kaşın gözün ne renk, boyun posun ne hatlarda olacak? Ama umuyorum ki aradığım özellikler sende kafi bulunacak. Güzellik mi önemli olan? Tabi ki güzellik! Ama bana hitap edeninden, herkese değil. Ne demiş şair: Güzelliğin on par’ etmez, bu bendeki aşk olmasa! Bilmiyorum rüyalarda mı buluşuruz yoksa başka yerde mi, ama buluşacağız.
Her insan mutlu olmak ister, ama kim yeterince uğraşır bunun için? Mutlulukların en yücesi ise evlilik hayatında olanıdır herhalde. Çünkü eştir adamı yerin dibine batıran yada göğün üstüne çıkaran bence, ve eşsiz bir hayat da düşünülemez kesinlikle. Ben de beni çıkarmak için seni bulacağım, yada sen imdadıma çoktan yetişmiş olacaksın; tıpkı yağmur duasına çıkan cemaatin yolda yağmura yakalanması gibi. Ya duadan önce ya da duadan sonra… Fakat yağacak bu yağmur sonunda.
Yağacak bu yağmur, çaresi yok çünkü seni seçmiş olacağım, çünkü sen de beni seçmiş olacaksın. Sen kim misin? Nerden mi biliyorum? Senin adın yok be canım, adın var olduğunda zaten bu yazının o kadar değeri kalmayacak… VE…, sonunda soyadımı taşıyacak, hayatımı paylaşacaksın benim.
Kavgalarımız ne kadar tuzu biberi de olsa bu aşkın, az da olsa o biberler bize çok acı gelip, her defasında onlardan daha az ekeceğiz aşk soframıza. Çocuklarımız ise bu sofranın tatlı mönüsü olacak. Daha az önce yediğimiz aşkı kalbimiz sindiremeden ağzımız son bir kez tatlanacak. Ama senin tadın hep damağımda kalacak.
Sonra dönüp bu günleri hatırlamak için hafızamı zorlamama gerek kalmayacak biliyorum, çünkü o zamanların ne kadar hasretini çektiğimi ben nasıl unutabilirim?
Burçin Kef
YORUMLAR
aşk, yaren, aşık.... bir bahar günüydü ve yeni bir hayatın eşiğindeydim... onu gördüm...içimde sanki eksik bir şeyler tamamlanmıştı...aşık olmuşum ben meğer...ama bir kaç yıl sonra ....her şey yine eskisi gibi.o gitti. ben gittim.ilk aşklar unutulmuyor bir türlü.umarım düşlerinizdeki sevgiliyi bulur ve hayal kırıklığına uğramazsınız...
sonsuz rüya tarafından 8/24/2007 7:51:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
bu kadar güzel duygular,aşklar filmlerde olur zannederdim...meğer varmış,meğer yaşanıyormuş...ama nedense biz hep seyirci kalıyoruz.uzaktan imrenerek belkide hüzünlenerek izliyoruz...umudumuzu yitirmemeye çalışıyoruz ama umudunda bittiği bi yer var Burçin...ve galiba ben o yerdeyim...