YEMEKTEYİZ
Nedir Allah aşkına bu yemekteyiz saçmalığı.İnsanlar dışarı da bir lokma ekmek için sürünürken Allah tan reva mı bu yapılan saçmalıklar.Dışarı hiç çıkıp bakmıyor mu bu programı yapanlar. İnsanlar açlıktan birbirini öldürüyor. En iğrenç yollara baş vuruyorlar. Bu gün dışarı da evine bir lokma ekmek götürmek için; bir anne fahişelik yapıyor, belki bir baba çöplerden ekmek topluyor yada kim bilir bir çocuk hırsızlık yapıyor. Bu insanlar neden böyle bir durumda iken, hiçbir sorunumuz yokmuş gibi rahat bir şekilde bu programları izliyoruz. Dışarı da yaşam mücadelesi veren bu insanlardan kaç tanesi orada yapılan yemekler den tatmış yada onu da geçtim ismini duymuş. Biz duyarlı insanlar olarak bu programı izleyerek bu insanların kesesini dolduruyoruz. Bir günlük ekmek parası için okuldan gelip, yaz - kış demeden ayakkabı boyayan, mendil satan yada tartı tartan çocuğun günahı ne?... Neden bu çocukta diğer arkadaşları gibi parkta oyun oynayamıyor? Neden çocukluğunu yaşayamıyor hiç düşündük mü? Bütün bunları bir tarafa bırakalım bu insanlara yarışmaları için bir sürü para veriliyor, tabi büyük ödül hariç. Sizce hiç düşündük mü kaç tanesinin gerçekten ihtiyacı var? Bence hiç birisinin… O programda insanlar birbirlerini geride bırakabilmek için en güzel evlerde en güzel yemek takımları ile yemek sunuyorlar. Yapılan bu kadar hazırlıktan sonra sofraya beş insan oturuyor ve başlıyor yemek. Hiç Allah tan korkmadan, Allah’ın vermiş olduğu nimete kusur bulmaya geliyor sıra. Dedikodular hat safhaya ulaşıyor. Bu insanlar önceden küçükken hiç mi zorluk görmemişler ailelerinde. Hiç biri bilmiyor mu fakirlik nedir? Kuldan utanmıyorlar onu anladım da hiç mi Allah tan korkmuyorlar o nimete kusur bulurken… Yarışmanın formatı mı böyle acaba, zengin olmayan yarışamıyor diye bir kriter mi var ki? Neden bu programları yapanlar fakir insanların yarışmasını sağlamıyor? Neden bir ailenin kurtulmasına sebep olmuyor? Yada fırsat verip te bir babanın iş kurmasını sağlamasına yardımcı olmuyor? Şimdiye kadar yarışanlardan kaç tanesi kazandığı ödülü bir hayır işine bağışladı; ben hiç duymadım… Bizin insanımızın kafasını böyle şeylerle meşgul ederek ne yapılmaya çalışılıyor acaba. Gerçekten Türkiye’nin sorunlarını göstermekten mi çekiniyoruz acaba. Kaç program da gerçekten Türkiye’nin gerçek sorunlarına çözüm aranıyor. Bu gün üniversite okuyan bir sürü insana farklı sorular yöneltildi. Bunların arasında kendi yaşadığı ülkenin Cumhurbaşkanı’nı, Başbakanı’nı bile tanımayanlar çıktı. Yazık bu yeni nesil’e, acaba kafalarında ne var bu kadar önemli şeyleri bilmeyecek kadar onları meşgul eden? Tarihini bilmeyen bir nesil, ne kadar o ülkeye sahip çıkabilir soruyorum? Ben de kalkmış tarihini biliyor mu diye soruyorum; bu inanlar daha yaşadıkları ülkenin Cumhurbaşkanı yada Başbakanı kim bilmiyor… Yazık bu gençliğe… Bütün bunların sebebi bence Türk insanının kafasının boş şeylerle dolduruluyor olunması.
Kalk silkelen kendine gel Türk insanı… Böyle, Desti izdivaç, Yemekteyiz yada kadın programları seni kurtarmaz. Bu ülkeyi bizlere emanet eden, Atatürk biz gençlere bir yol gösterici olarak Türk Gençliğine Hitabı’nı bırakmıştır. Neden hala uyuyoruz da silkelenip kendimize gelmiyoruz…
Saygılarımla…
YORUMLAR
EVET COK HAKLI BIR YAZI ULKEDE NELER OLUYOR KIMSENIN UMURU DEGIL,UNIVERSITE HOCALARI TUTUKLANIYOR,CYDD
DIDIK ARANIYOR KIZLARIN OKUMASI ICIN UGRAS VEREN DERNEKLER KURULUSLAR VE GONULLU EGITIMCILER CALISIYOR ONLAR NELERIN ICINE SOKULUYOR TERORIST MUAMELESINE TABI TUTUYORLAR DAVALARIN ICINE CEKILMEK ISTENIYORLAR.DEMOKRASI ADALET,HUKUK ,YOK
SAYILMAK ISTENIYOR BIRILERI TALIMAT VERIYOR BIRILERI INSANLARI ICERI ALIYOR VE SAGLIK SORUNLARI ILE BOGUSAN ONCA INSAN HASTANELERE TASINIYOR VE INSANLARI DIRI DIRI OLDURMEK ISTIYORLAR SAGLIKLI INSANLARI KOMAYA SOKUYORLAR IKI ADAMIN SORUSTURMASI TALIMATLARLA NERELERE DAYANDIRLIYOR,CUMHURIYET MITINGLERINDEN INTIKAM ALMAK,TURBAN DAVASINDAN INTIKAM ALMAK HOCALARI ICERI ALARAK IZIN VERMEDIKLERI VE CAGDAS EGITIMLE MUCADELE ETTIKLERI ICIN.OLANLARA
HERKES SEYIRCI ANCAK KIMIN BASINA NE GELIRSE BANA DOKUNMAYAN YILAN BIN YASASIN MISALI HERKES FILIM SEYREDER GIBI SEYREDIYOR OLAN BITENI.ISSIZLIK,SEFALET
EKONOMIK KRIZ BALYOZ GIBI TEPEMIZE DUSMUSKEN BIZLER
NELERLE UGRASIYORUZ NELERI SEYREDIYORUZ.TV LER
REYTING UGRUNA INSANLARI UYUTUYOR,OZENDIRIYOR VE
HALI VAKTI YERINDE INSANLARIN BILE OZENECEGI COK SEYLER TV LERDE GOSTERILIYOR BIR EKMEK EVINE GOTUREMIYEN INSANLAR TV LERDE NELERI SEYRETMEK
ZORUNDA KALIYOR VE COCUKLARIN HALINI DUSUNEBILIYORMUSUNUZ BAKIYORLAR ALAMIYORLAR VE
COCUK HALLERIYLE OZENIP KALIYORLAR AILELER ONLARA
BUNU IZAHINI BILE VEREMEZ DURUMDA ONLARIN NIYE YOK
DERCESINE BAKARLAR.GUN EKMEGINE MUHTAC COCUKLARA
NELERI SEYRETTIRIYORUZ.ULKENIN BASBAKANI KRIZDEN ETKILENMEYEN ULKE BASBAKANI GIBI DAVRANIYOR .TEGET
GECMIS HAVASINDA ACLIKTAN COPLERI KARISTIRAN INSANLARI GORMUYOR,GECE KONDULARA SUSUZ EVLERE
CAMASIR MAKINASI GONDERIYOR OTOMATIK YOLLARI
BALCIK CAMUR DERYASI GECEKONDULARIN YAPIMINA SECIM ZAMANI IZIN VERILIR SECIM SONRASI YIKIMA GIDILIR.OFF
ANLATACAK COK SEY VAR YARAMIZ DERIN KANAMAKTA VE VURDUM DUYMAZLAR YUZUNDEN ULKE ELDEN GIDIYOR.IMDATTTTTTTTT DIYEN YOK.
çok güzel bir konuya değinmişsiniz...eğitici proğramlar yerine...özenti taklit proğramlarla boşa geçirilen zamanlar..bu proğram bir alman kanalı olan vox da verilirken hemen kopyaladık bizde..ayrıca insanlar karnını zor doyururken nedir bu nimetlere yapılan tiksinti hareketler..üstelik bir değil birçok kanalda..yazık böylemi çağı yakalayacağız böylemi eğiteceğiz çocuklarımızı..bakın böyle alay edilir..bakın böyle dedikodu yapılır..bakın böyle saygı gösterilmez..bakın böyle hırslı olun...say say bitmez..yazık..yazık...yüreğinize sağlık duyarlı yüreğinizi tebrik ederim..saygılar...