- 825 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
Yazmaya karar vermeye merhaba
Bugün bir dünya kurmaya karar verdim yazarak.Gönül diline düşen birşeyler karalamak ve karanlığa mum yakmak istedim.Şiirlerime kardeş kurmak üzere yazılarımı yazmayı planladım, bakalım şiir üzerine ne kaadar gelecek.ağırlığını ölçelim.Hadi okuyalım yazılanları bakalım neler yazmışız.
hayatın çocukluk dönemlerinde kurgu yapardık geleceğimize dair,kimimiz doktor kimimiz mühendis kimimiz öğretmen kimimiz işçi kimimiz şoför olmak isterdi.Hayat bizi öyle sürüklüyorki planlar bir tutar ve bir tutmaz hale geliyor.Ümitler yok oluveriyor, oturuyor karabasanlar hayatın orta yerine, akıntı seni alıp götürüyor istediği yere, hemde sürükleyerek.Kim seni sorar bilir bakmadan.Buradan hareketle hayatımızı yaşarken ne trenler geçer ön sayfadan arkalara doğru ve biz baka kalırız arkadan anlayamadan.ömür yarı olmuştur anlayamayız ve anlamamışızdırda hala bunları.Yorum yapmak istesek geçmişe doğru zorlanırız ,ilmiklerimize kadar zorlanırız ,hayat teri döker kelimelerimiz.Ayılmak zor gelir çekirdek içi yaşamlarımızı,koyamayız bir kaba, ceviz kabuğunu doldurmayan sevinçlerimizi,yaşam teknesine binen bizlerin can havli hüzünleri kaplar beyaz sayfaları ve biz deriz kader.
Bir kaderdir ilahi emirler manzumesi gibi bizi kuşatan,bize yazdıran,bize hüznü,sevinci yaşatan,bizi birbirimizle buluşturan.İyiki buluşturmuş,birbirimize muhtaç kılmış ve bizi biz yapmış.Yarınlarımıza gönül doldurmak ve sevinçlerimizi paylaşmak dileğiyle yazmaya merhaba!.Merhaba hayat,merhaba insanlık,merhaba okumaya muhtaçlık,merhaba bilgilenmek,merhabaya merhaba!.
20-02-2009 HAYRETTİN
YORUMLAR
-mehaba hayata dair düsülen notlara... merhaba duygularimiza, merhaba hayallerimize, merhaba hepinize...
*
-acilar paylastikca azalir, sevincler paylastikca cogalir... o yüzden paylasmaya merhaba...
_________
-Her yazıda icte bir kapı daha acılır, bir iki kandil yanmaya baslar, esintiler güclenir. beyindeki birikim kendini gösterir velhasir insan yazarak huzur bulur ve kendisinde buldugu huzuru cevresinede yansitir...
- insan dogar büyür ve nicedir yasadiklariyla ögrenir hayati ve tüm varliklari...
-bilakis cocuklar oyunlariyla ögrenirler hayati, bu yüzden cocuklari kisitlamak onlara zarar verir... tahlike arz etmedikce müdahele etmemek gerekir...
____cok güzel bir yaziydi, cagrisimdi Hayrettin... kalemin daim olsun dileklerimle...
sevgilerimle...
merhaba!
okurken yazınızı üniversiteye geçiş dönemim geldi aklıma... tıp istedim liseda tam 4 yıl boyunca... derken tıpa puanım yetmesine rağmen tıpa gitmedim! o günlerde farkına vardığım bir şeyi ömrüm boyunca uygulayacağım. yaptıklarımız yapacaklarımız hep geçici, kalıcı olan ise Hakikat... eğer ben okulumu O hakika için okuyorsam zaten hiç bir bocalama, ümitsizlik uğramayacaktır sayfama... yollar farklı olsa da varacağımdır mekanıma!
yüreğinize sağlık. tekrar merhaba. Allah´a emanet olun.