- 410 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
hüzün mazisi
Bu anım 2000 yılına dayanmaktadır,askerden terhis olalı 3 yıl falan olmuştu,işsiz dim iş bulamadım,bunalıma girdim,ve sabah kalkıp aniden biletimi kesip adanaya dayım gillere gittim,hem orda kalır hemde iş bulurum diye,adanaya önceden gittiğim için biliyrodum bazı yerlerini,cafeye takılıp belki birini bulurum diye ve bana yardımcı olur diye chete girdim,şansıma bir bayanla tanıştım,10 gün adanada beraber olduk,gezdik dolaştık,iş bulamadım,tekrar vana dönünce kıza ben vana gidiyorum,bizimki demekki buraya kadarmış,kız seni beklerim dedi,bende boşuna bekleme ümit vermiyeyim sana dedim,kız beklerim dedi,tamam dedim.vana geldim 5 ay telefonlaştık tekrar chetleştik dayanamdım tekrar evden habersiz adanaya gittim,çünkü ilk beraber olduğum kişiydi ve çok seviyordum,sonra dayım gillerd ebaktım yük oluyorum kıza bana kalacak yer bul dedim,kız evimizin karşısında boş ev var gel orda kal dedi,evde inşaat halindeydi,seviyrodum evet dedim,sonra mahalle sakinleri beni görüp ne işin var sorunca burda,bende çarşıya çıktım paramı kaybettim ,münübise bindim kendimi bu mahhalede buldum,inanmadılar polis çağırdılar,sonra karakola gidip temiz çıkınca beni saldılar,kıza bana kalacak yer bul yoksa burdan giderim.gittik ev tuttuk,sonra 2 ay boyunca iş bulamıyınca ve vana gitmeye niyelenince kız ben konyaya gidiyorum teyzemlere ,,beni bekle sonra git dedi tamam dedim,konyaya gidince kız yani sevdiğim kaza oılup kaybediyorum.ve tüm dünyam yıkılıyor,yasak ilişkiden olan bebğimle.saygılarımla.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.