- 1389 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SÖYLE AŞK VAR MI SENDE?
Bir zamanlar canımı bile vermeye razı olduğumdun sen.Her anımda seni yaşadım.Hep adını
andım,sevdim seni,inandım.Gel gör ki ben bunları gerçek sandım.Gerçek sandığım birşey
daha vardı:O da sendin.Sen,sadece bir hayaldin günümde,bir rüyaydın gecemde,bir sızıydın yüreğimde.Aşktın sen sevgi yumağı gönlümde.Sevdaydın.Gel!Etme!Bırak gerçek olsun hayallerim.Bırak yüzeyim sevda denizinde.Bırak güneş gibi doğduğunu göreyim gecemde...
Boş bir çerçeve gibiyim sensiz,yabancıyım bu şehre.Şehrin soğuk yüzü aldatır beni sessizlik çökünce.Bilir ki sensizim,anlar ki yalnızım.İşte bu yüzden gel kurtar beni silüetlerden.Gel kurtar beni aldanışlardan.Tut ellerimden,yürüt umut yollarında.Umut çiçekleri saç ufkuma.Sevda çiçekleri...Yatışsın ruhumdaki fırtınalar.Aşka soyunalım birlikte.Gözyaşlarım akmasın artık.Masum bir dilenci gibi yalvartma beni.Kopartma dalımı,soldurma çiçeğimi.Varımı yok etme ne olur.
Eğer sözlerim vicdanını biraz da olsa sızlatırsa,eskisi gibi tutuşurum yine aşkınla.yoksun bırakmam seni sevgiden.Taş gibi olan kalbin,yumuşar en incesinden...
Sahte miydi herşey?Rüyaydı demek bir günlük mutluluğum.Sevmenin verdiği yükü,acıyı kaldıramıyor bazen omuzlarım.Ağır geliyor yüreğime.Taşıyamıyorum.Neden???Bıraktığın izler neden bu kadar acıtıyor canımı???Suçum neydi benim,cezam sensizlik oldu???Cevabını veremediğim daha birçok soru kurcalıyor aklımı.Sensizlik en beteri...
Anlaman lazım beni.Ama anlamıyorsun değil mi???Anlayamazsın.Çünkü benim gibi sevmedin sen.Gecelerin uykusuz geçmedi.Hiçbir zaman sabaha kadar ağlamadın.Üzülmedin biten sevdamızın ardından.Anlaymazsın tabi.Zor!Çok zor!Ben düştüğüm bataklıkta çırpındıkça daha da batıyorum.Ağlıyorum sevdamızın ardından.Senin gibi değilim ben.Olamam asla.Sadece bıraktığın izler sende bir parça.İçimde.Çok derinde.Ne görebilirsin,ne de duyabilrsin.Hissedebilirsin sadece.
Aslında mutlu sayılırım.Olumlu bakmak gerek hayata değil mi???En azından her gün görebiliyorum seni.Ne kadar,mazimiz,aramıza mesafe koymuş olsa da izliyorum seni uzaktan.Belki farketmişsindir.Sen nereye ben oraya.Zevkli oluyor aslında.Sen güldüğün zaman umutlanıyorum,bana mı güldü acaba,diye.Ya da neye güldüğünü merak ediyorum.Sonuçta gülüyorsun ya,o bana yeter.Çünkü gülmek çok yakışıyor sana.Aşığım sana.Gülüşlerinden bu kadar basit bahsediyorum ama nasıl etkileniyorum bir bilsen.Sen güldükçe aşkım yenilenerek artıyor kalbimde.Ben senin gülüşüne aşığım...
Gözlerin sonra...Çok güzel bakıyorlar etrafa.Bir bakışından eridiğim günleri hatırlarım da.Ne acı geliyor o günler şiimdi bana.Sen bana baktığında sanki birşeyler kopardı içimden.Bayılacağımdan korkardım.Bırakıp gideceğinden korkardım.Neyse...Korkularımı aşmam lazım.Şu anda,neden bilmiyorum,gözlerin sadece beni görmüyor.Halbuki o gözlerin değerini en iyi bilecek kişi benim,bunu anlatamadım sana.Gerekirse kalbime saplar,korurdum gözlerini,bakışlarını nazarlardan.Çok severdim.Ben senin gözlerine aşığım...
Yüzün gün gibiydi.Nurumdu,incimdi.Parlıyorsu sanki elmas misali.Ne kadar pürüzsüz ve masumdu.Yumuşacıktı.Yüzüne bakınca kuşlar havalanırdı gönlümün limanından.Kuşlarla birlikte ben de uçardım sanki gökyüzüne.Ne kadar mutlu olurdum,hatırlar mısın??? Ben senin yüzüne aşığım...
Bir mucizeydin hayatımda.Günüm sendin,gecem sendin.Sendin benim herşeyim.Sen varken mutluydum,huzurluydum.Sen yine varsın.Hayatımda değil ama hayattasın.Ben yine mutluyum.Ben sana aşığım.Aşığım...
YORUMLAR
Bir mucizeydin hayatımda.Günüm sendin,gecem sendin.Sendin benim herşeyim.Sen varken mutluydum,huzurluydum" cümlelerinde kullanılan ikinci sendin kelimesindeki "din " ekini çıkarsak anlatım daha akıcı olur diye düşünüyorum.
Yazı karktaeri okumayı zorlaştırıyor.Malum ekrandan okuma yapılıyor.
Başarıl ıçalışmalrınızın sürmesi dileğiyle
sağlıcakla kalınız.