- 1331 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
...GERİ DÖNÜŞ...
Dün gece son çırpınışlarımdı, içimde bir umut vardı…son kez mesaj çektim sana ….
Tek ne için çektim biliyormusun bebeğim sadece SENİ SEVDİĞİMİ söylemek için
Hala içinde bir hüzün var biliyormusun!! ne kadar gülsemde sürekli bir hüzün kaplı yüzümde…
Sana son kez yazmak istedim.. yazarak beni daha iyi anlıyordun…öyle söylemiştin ya bana sevgilim…artık seni unutmak istiyorum ben sevgilim…kafamda bitirmek istiyorum,artık son sahnemizdi bu bizim… sen ne dedin bana:mesajıma cevap bile vermeyecektim. … sana bu kadar ne yaptım ben ?… sadece sevdim tek suçum bu olsa gerek…
Bana geri döneceksin biliyorum bebeğim…biliyorum.. ama sen bana geri döndüğünde ben eski ben olmayacağım bunu biliyormusun?? Herseyi farkına vardıgında aradıgını bulamayınca her şeyi farkına varacaksın!! Ama biliyormusun sevgilim…senin karşına yine iyileri çıksın,seni mutlu etsin…
Mutlu ol sevdiğim..ben mutsuz olayım, sen mutlu ol!!
Sana son kez sarılmak isterdim..ınanki birtanem benim huzur buldugum tek yer senin ‘yanın’dı unutma bunu bebeğim.. ama olsun son kez seni sevdiğimi söyledim…
YORUMLAR
Son sözler bunlar simdi toparlanma zamani, son kirintilar ve karsisik bekleme süreci, karsilik gelmeyince sonu gelmis, ve artik arkasini dönüp unutma zamani.
Kendine güvenini yeniden kazanma zamani.
Ellerinize saglik icinizden geldigi gibi son perdeyi anlatmisiniz. Olsun hayat mücadelesine devam.
saygilar
son kez yapılan söylemler aslında iyi olmaz, karşıdakine muhtaçmışın havasını verirsin. o yüzden herzaman sonkezlerden uzak durmak gerek bence. çünki sen sonkez dedikçe onun gururunu okşayacak ve onun karşında alçaldıkça o yükselecek. oysaki bırak sonkezleri ve sevdan o kaldığı en yüksekte kalsın hep. ne yaşayacaksan içinden yaşa. yine sev ama içinden sevmeyi öğren....