AVUÇLARINDAKİ TAŞ İZLERİ
Nedir bu avuç içindeki taş izleri meselesi. Neden, neyi, ne için yaptığını bilmeyen çocuklar sırf avucunda taş izi var diye göz altına alınıyor. Bunların arasında gerçekten bölücülüğe yardım ve yataklık edenler vardır. Ama sırf avucunda taş izi var diye de, hiç sorgusuz bu küçücük bedenler göz altına alınmamalı bence. Diyelim ki bu göz altına alınan çocuklar gerçekten taş attılar. Bu neyi değiştirecek, bunların başında olan insanlar hala dışarı da gayet rahat hareket edebilirken. Bence bu çocuklardan çok, bunları bu işi yapmaya zorlayan (dikkat edin zorlayan) diyorum ele başlarını yakalayıp hiç serbest bırakmamak üzere hapsedilmesi lazım. Bu çocuklar buna teşvik edilirken, neden daha fazla eğitim vererek bunları engelleyemiyoruz. Bu çocuklar daha yaşları on olduğunda her şeyden habersiz mecburen örgüte yardım edilmeye zorlanıyor. Neden? Bunları bu şekilde sorgusuzca kendi emelleri çalıştırmayı nasıl sağlıyorlar. Yapılan tehditler mi? Yoksa kendi ailelerin den kayıp vermekten yani bu şekilde hizmet etmezse ailesinin öldürüleceği korkusu mu? Artık örgüt bu insanları yaşayan ölü olarak görüyor. Çünkü diğerleri gibi onları da kendi iğrenç saldırıları için bir gün bir yerde harcayacaklar. Geçen televizyonda izledim ve çok gururlandım doğu illerimizden birinde Türk Polisi çok güzel bir davranışta bulundu. Bir hiç uğruna bu şekilde harcanan çocuklarımızın arasına katıldı onlara şeker, çikolata ve oynamaları için top dağıttı. Şimdi size soruyorum bu çocukların bakış açısı değişmedi mi hala?... Belki bir zamanlar ilah gibi korktukları polisleri şimdi nasıl tanıyorlar. Bu çocuklar neden bu şekilde hep korkarak bakıyor devletin güvenlik güçlerine? Güvenlik güçlerinden çok yara aldıkları için mi? Hayır, onların kim olduğunu, ne iş yaptığını hiç bilmeden beyinleri yıkandığı için… Biz bu şekilde onların arasına her zaman bir olay yada bir suçlu aramak için girmezsek, bazen de onları mutlu etmek, onlarla birkaç saatimizi geçirerek oyun oynayarak geçirirsek eminim haklı kim anlayacaklar. Acaba bu avuçların da taş izi olan çocuklar daha önceden hiç bu şekilde aralarına giren, onlarla oyun oynayan yada onlara bir şeker veren bir polisle karşılaştılar mı? Önceden beri içinde büyüttüğü tabuları hiç yıkıldı mı bu şekilde… Yada bu avucunda taş izi olan çocuklar doğrunun yada yanlışın ne olduğu konusunda eğitim aldılar mı? Yani kısacası tanıyorlar mı taş attıkları yada avucunda taş izi var diye gözaltına alan kişileri…
Ama her ne olursa olsun bu vatan zamanın da Kürt’ü yada Türk’ü diye ayrım yapılmadan savaşılarak kazanılmış. Ve şimdi bu şekilde araya fitne sokarak bu vatanı bölmeye çalışanlara sesleniyorum. Bu vatanı her kim olursa olsun kimse bölemez bunu iyice bilsin…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.