YORUMLAR
Sevgili Emre, güzel yorumun için çok teşekkür ederim. Kitaplar birer meşaledir ve karanlıkların aydınlatılmasını sağlarlar. Muaalesef günümüzde kitabın içeriği ve kullanıldığın dili pek önemseyen yok. Böyle olunca da piyasada edebiyet adına çıkmış yüzlerce kötü örnekler görüyoruz. Ama yılmak yok. Elimizden geldiğince, düşüncelerimizden ve kişiliğimizden ödün vermeden mücadelemizi sürdüreceğiz.
Selamlar, sevgiler...
yazmak, yazabilmek ve okutabilmek... neden peki maddi düşünceler yerini kültürel yapılaşmaya bırakmıyor? insanları okutarak değerli kitapları ve onların bu kitaplar sayesinde değişebilecekleri konusunda neden yeterince bilgi verilmiyor? kitapların yalnızlıktan daha çok cahilliğin en büyük düşmanı olabileceği neden düşündürelemiyor? bence kitap satışlarından daha çok kitapların değeri insanlara anlatılmalı; geri kalan maddi kaynaklar ve emek zaten kendiliğinden çözülecektir... yazınıza katıldığımı ve genç bir yazar adayı olarak içimin sızladığını belirtmek isterim; bilgilendirici yazınızdan dolayı harfler sizi hiç bırakmasın muhabbetle...
Siz de emek mi harcıyorsunuz yani.Okuyor ,düşünüyor,bunları zihin dünyanızda yeniden süzüyor,duygu ve fikrin bütün acılarına karışıyorsunuz.Sonra bunları yazıua döküyorsunuz.bunların altın,çek,borsa,devlet tahvili,ihale kapma,çek snet tahsili,veya politikacı olup işe adam yerleştirme gibi yolları varken.Siz de iş aramayın lütfen.Yazarak memleket sıkıntı bari çıkrmayın.Hadi yazdınız bunları hem de telif hakkı isteyerk yayınlamak d neyin nsei.Siz sesiniz güzel mi ondan bahsedin.bir kaset yapın tamamdır belki.
Yazınıdan dolayı sizi kutluyoeumBir an boş bulundum cümleler denetimden çıktı gitti.Sağlıcakla kalaınız.